شهین تسلیمی که این روزها در سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری ایفای نقش میکند، کار کردن با این کارگردان را تجربه متفاوتی در کارنامه حرفهای خود میداند.
به گزارش سینماسینما، شهین تسلیمی درباره تجربه کار با کیانوش عیاری در سریال «۸۷ متر»، اظهار کرد: «در این سالها با کارگردانهای مختلف و حرفهای کار کردهام، اما تجربه کار با آقای عیاری برایم بسیار خاص و متفاوت است.»
او ادامه داد: «نگاه آقای عیاری به بسیاری از موضوعات متفاوت و تازه است و حتی روی بسیاری از موضوعات ساده همانند نوع نگاه کردن، ایستادن و راه رفتن بازیگران هم دقت دارد و به آنها اهمیت میدهد.»
بازیگر سریالهای «وضعیت سفید» و «پادری» درباره همبازی بودن با بازیگران تازهکار در سریال تلویزیونی «۸۷ متر»، گفت: «طبیعتا کار با بازیگران جدید مقداری مشکل است؛ چرا که سکانسها بارها تکرار میشوند. معمولا قبل از هر پلان با بازیگرهای جدید صحبت میکنم و اگر نکاتی وجود داشته باشد با آنها در میان میگذارم؛ البته این موضوع تنها شامل حال بازیگران تازهکار نمیشود و با بازیگران حرفهای نیز این رابطه وجود دارد؛ به عنوان مثال اگر بازیگران حرفهای که با آنها پلان دارم نکاتی را به من مطرح کنند بسیار خوشحال هم میشوم.»
تسلیمی همچنین درباره کمکاری برخی از کارگردانهای حرفهای در تلویزیون اظهار کرد: «مدتی است که بسیاری از کارگردانها به سینما روی آوردند و کمتر در تلویزیون فعالیت میکنند. در این سالها پیشنهاداتی داشتهام ولی چندان مایل به کار کردن در آن پروژهها نبودم و بیشتر با کارگردانهایی کار کردم که سابقه حرفهای آنها شناخته شده است.»
کیانوش عیاری که سالها پیش سریال «روزگار قریب» را برای تلویزیون ساخته بود، این روزها مشغول تصویربرداری سریال «۸۷ متر» است. تصویربرداری این سریال که عیاری تهیهکنندگی، کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده دارد، مدتی است که در یکی از خانههای شهر تهران آغاز شده است.
مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» که قرار است نیمه دوم سال ۹۷ از شبکه یک سیما راهی آنتن شود، داستان دو خانواده به نام «پوردَوَرانی» و «خلیلی» را روایت میکند که به دنبال خرید خانهای از یک کلاهبردار، ماجراهایی را خلق میکنند. در این سریال که برای شبکه یک تولید میشود و تلاش شده تا از بازیگران جدید نیز در آن استفاده شود، علی دهکردی، سعید آقاخانی، فریبا کامران، مهران رجبی و شهین تسلیمی نیز ایفای نقش میکنند.
مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقهای در دست تولید است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بزرگداشت کیانوش عیاری با نمایش «شبح کژدم»
- یادداشت «کیانوش عیاری» در سوگ ناصر تقوایی
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- یک نمایش برای «خانه پدریِ» کیانوش عیاری
- از راههای رفته/ چیزهایی که نباید میگفتم!
- واکنش کیانوش عیاری به قاچاق فیلم «کاناپه»؛ از نمایش غیرقانونی اثرم ناراضی هستم
- نوبت فیلم کیانوش عیاری شد؛ انتشار نسخه قاچاق از فیلم توقیفی «کاناپه»
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- سرنوشت نامعلوم سریال کیانوش عیاری/ چرا تلویزیون ۸۷ متر را گردن نمیگیرد؟
- نشست «بررسی ارتباط میان کتاب و سینما»؛ کیانوش عیاری: نمیدانم اگر سینما نباشد باید چه کار کنم؟
- نگاهی به کارنامه فیلمسازی کیانوش عیاری
- «بودن یا نبودن» و تبدیل خشونت به امید/ عیاری نمونهای از عیار شرافت در سینمای ایران است
- عیاری یک شگفتی در سینمای ایران است/ کیارستمی و عیاری پیش از هنر سینما، خود را کشف کردند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





