همزمان با صدور پروانه نمایش طی مراسمی با حضور عوامل فیلم، بزرگان سینما، ادبیات و پزشکان، پوستر فیلم سینمایی «جان جانان» به کارگردانی شادی آفرین الهیاری و تهیه کنندگی حبیب الهیاری رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، این مراسم با حضور محمد شمس لنگرودی، جواد یحیوی، جمشید صفری، آرزو تهرانی و نبیاله پیرهادی، سید احمد میرعلائی، مهری شیرازی، منصور غضنفری، حسن آقا کریمی، محمد علی سجادی، محمدرضا عرب، مجید سعیدی، نگار جاودان، دکتر مصطفی مسجدی، سهیل رحیمی، عرفان یزدی، دکتر محمدرضا عباسلو، مهندس حسین فنائی، دکتر شهریار محمدی، ولیاله مدبر، احمد پوری، کاظم فرهادی، صابر جعفری، دکتر ناهید علی اکبری، مهندس سید موسی خاتمی، مهندس نسیم زارع، دکتر تکتم بهشتیان، دکتر شاهرخ محمدی، مهندس فرزانه حلاج و… برگزار شد.
این فیلم سینمایی محصول بخش خصوصی است و شادی آفرین الهیاری با این اثر پس سالها فعالیت سینمایی و کارگردانی آثار کوتاه، اولین فیلم بلند سینمایی خود را ساخته است.
در خلاصه داستان «جان جانان» آمده است: شیرین به همراه دخترش بعد از سالها به وطن برمیگردند و آشنایی اتفاقی دخترش با مردی مسیر زندگی آنها را عوض میکند.
عوامل فیلم سینمایی «جان جانان» عبارتند از: بازیگران: محمد شمس لنگرودی، فریبا کوثری، جواد یحیوی، جمشید صفری، تبسم هاشمی حائری، نبیاله پیرهادی، آرمینه زیتونچیان، بهار کریم زاده، حیدر خروجی شندآبادی، محمود اسکندری، امیر مولایی و با معرفی آرزو تهرانی، هیراد محمدی، مجری طرح: مهدی الهیاری، آروین فیلم پارس، تدوین: نوید توحیدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان عباس زاده، طراح صحنه: عباس حاجی درویش، طراحان چهره پردازی: محسن ملکی و شادی آفرین الهیاری، صدابردار: اشکان طلوعیان، صداگذار: امین شریفی، طراح جلوههای ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح جلوههای ویژه بصری: علی سجادی، آهنگساز: مهدی کلانتری، مدیر تولید: مجتبی علیشاه.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





