نسخه خانگی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» این هفته توسط مؤسسه هنرهای تصویری سوره حوزه هنری عرضه میشود.
به گزارش سینماسینما، این فیلم با بازی «لیلا حاتمی»، «شهاب حسینی»، «فرهاد اصلانی»، «پرویز پورحسینی» و «بیتا فرهی» و با معرفی «مینا وحید» ساخته شده است.
«دوران عاشقی» در اکران به فروش دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسید و پنجمین فیلم پرفروش سینمای امسال ایران لقب گرفت.
این فیلم همزمان با اکران در سینماهای کشور در نخستین حضور بینالمللی خود در بخش «تمرکز بر سینمای منتخب جهان» در سیونهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم «مونترال» در کشور کانادا روی پرده رفت و همچنین در بخش رقابتی پنجمین دوره جشنواره فیلمهای ایرانی در استرالیا مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین در نخستین حضور خود در ایران نیز، در ده رشته اصلی بخش رقابتی «سودای سیمرغ» در سیوسومین دوره جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت جایزه
بود؛ که توانست تندیس سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری و بهترین فیلمنامه را از آن خود کند و همچنین در پنج رشته بخش رقابتی «سینمای ایران» در پنجمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم شهر، کاندید دریافت جایزه بود که در این جشنواره نیز توانست تندیس ویژه هیئت داوران بهترین بازیگری نقش اول مرد و تندیس بهترین فیلمنامه بخش رقابتی بینالملل این جشنواره را بگیرد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- از «رها» تا «پُتک»؛ همکاری جدید شهاب حسینی و حسام فرهمند
- درباره فیلم «پیر پسر»؛ پدر خانه را ویران کرد
- اکران «مست عشق» در ۱۰ کشور اروپایی
- با حضور شهاب حسینی؛ پیش تولید «دومان» به پایان رسید
- صدور پروانه نمایش برای فیلمهای شهاب حسینی و حسین میرزامحمدی
- «اسپات لایت» با «آبان» میآید
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- درباره «رها»/ تاراج
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- لیلا حاتمی در ۵سالگی خیابانهای تهران را خلوت کرد!
- بیست و سومین جشن حافظ برگزیدگانش را شناخت/ تقدیر از یک عمر فعالیت هنری مرتضی عقیلی
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد






اعتراض ها به جا است
اما دقیقن ادمهایی مثل شما باید با منطق اعتراض کنند اتفاقن موج بدی که راه افتاد از سوی اغلب کسانی بود که ادبیات متوسط نگارشی هم نداشتن
رزومه فاجعه بوده و حرفه یی؟؟ نه اصلا
تعداد معترضین فهمیده اندک و عکس العملشان همین سکوت و رفتار عملی بوده
اما امان از همان تعداد معروف پرهیاهو و شلوغ و پرماجرا….
حاتمی اصلا سابقه خوبی با مطبوعات نداره
اصرار بر گفتگو باهاش اشتباهه..
دوستان تکرار مکررات میکنن مدام..