علیرضا عصار خواننده مطرح موسیقی پاپ پس از سالها گفت وگویی مفصل با امیر بهاری و میثم یوسفی در نشریه تبار کرده ودربخشهایی از آن حرفهای جالبی درباره فروش فیلم “ابد ویک روز ” زده است .
به گزارش سینما سینما ،عصار در بخشهایی از این مصاحبه گفته :آنچه از جنگ به این سو بر جامعه ما گذشته یعنی سالهای دههی ۷۰ و بعد تغییراتی که به وجود آمد تا اینکه به سال ۸۴ رسیدیم و علی الخصوص اتفاقاتی که در بعد فرهنگی از سال ۸۴ به این سو افتاد، چیز عجیبی را در مسیر نشان نمیدهد. این تغییرات مشخص و قابل آنالیز است. یعنی شما میبینید که در آن هشت سال چه اتفاقات فرهنگی افتاد و چه تأثیراتی بر روابط انسانی، اجتماعی و نسل جوان ما گذاشت. تغییراتی اساسی در ابعاد اجتماعی به وجود آمد که در تولیدات ما هم دارد خودش را نشان میدهد و فقط هم مختص موسیقی نیست. در سینما هم دارد خودش را نشان میدهد. در حال حاضر هم به نظر من جامعه در حال پوست اندازی است. خیلی برای من خوشحال کننده است که اتفاقاتی که در موسیقی افتاده را در سینما هم داریم میبینیم. چه چیزی لذت بخشتر از اینکه «ابد و یک روز» آنقدر می فروشد. این فروش چقدر امید بخش است! نه فقط برای من که بینندهام و چون دوستانم در آن بازی کردهاند میبینمش، بکله برای تولید کنندهها، تهیهکنندهها و کارگردانها، که میشود فیلم جدی هم بسازی که لزوماً راحت الهضم نباشد و بفروشد یا لزوماً بنا نیست کارهای کمیک بفروشد. مثلا «جدایی نادر از سیمین» هم فیلم درخشانی بود ولی امروز عناوین فیلمهای خوب بیشتر شده در موسیقی هم همینطور است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دایی، عصار و حامد همایون بیلیاردباز میشوند
- از آرزوی آریا عظیمینژاد برای ساخت موسیقی فیلم مخملباف تا قولش در خندوانه و انتقادش از سینما
- تمجید مهران مدیری از علیرضا عصار
- انتقاد علیرضا عصار از استفاده از اثرش بر روی یک تبلیغ تلویزیونی
- علیرضا عصار :به تلویزیون نمی روم چون برخورد تلویزیون با موسیقی را نمی پسندم
- عصار، حامد بهداد و همایون شجریان/ تصاویر اختصاصی سینماسینما از کنسرت گروه دارکوب
- عکسی از حامد بهداد همراه با همایون شجریان و علیرضا عصار
- اعتراض اینستاگرامی رضا رشیدپور/ امروز ما فرهنگمان این است
- مهران مدیری و خواننده مطرح در پشت صحنه «ساعت پنج عصر» + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





