فراخوان چهارمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم بیکلام گلوب منتشر شد.
به گزارش سینماسینما، جشنواره بینالمللی فیلم بیکلام گلوب از سال ۲۰۱۶ در راستای ایجاد زمینه برای اکران فیلم های بیکلام در سراسر جهان آغاز به کار کرده است و در این دوره، در چهار بخش فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی پذیرای آثار خواهد بود.
نخستین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۵ در موزه هنرهای معاصر برگزار شد و دومین دوره در سال ۱۳۹۶ در شهر میشیگان برگزار شد.
سومین دوره جشنواره از یکم تا دهم اردیبهشت سال جاری با همکاری جشنواره فیلم ایرانی ویسکانسین و کمیته فیلم «واد» در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون برگزار شد.
مهلت ارسال آثار از تاریخ ۲۰ تیر الی ۱۰ آبان بوده و از طریق در گاه هایFilmfreeway و FestHome صورت می گیرد.
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت www.gisff.com مراجعه کنید.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سی و پنجمین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان فراخوان داد
- رونمایی از فراخوان جشنواره تئاتر فجر/ کوروش زارعی: جشنواره امسال تولیدی است
- فراخوان چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش منتشر شد
- مقررات و فراخوان سیوسومین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان منتشر شد
- آغاز ثبتنام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیهای «مبین»
- نقدی بر فیلمسازی علیرضا قاسمی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





