
یکی از مشهورترین زوج های اسپانیایی زبان دنیای سینما، به احتمال زیاد در فیلم بعدی اصغر فرهادی بازی میکنند: «خاویر باردم» و «پنهلوپه کروز»، برندگان اسکار.
به گزارش پایگاه خبری سینماسینما به نقل از وبسایت نشریه ورایتی، اصغر فرهادی برای فیلم جدیدش که به زبان اسپانیایی ساخته خواهد شد، با پنهلوپه کروز و خاویر باردم برای بازی در فیلمش مذاکره کرده است.
El Deseo شرکت اسپانیایی پدرو و آگوستین آلمودوار و Memento شرکت متعلق به الکساندر مالهگای، تهیه این فیلم را بر عهده دارند.
مالهگای، تهیهکننده دو فیلم قبلی اصغر فرهادی گفته این فیلم اسپانیایی از علاقه فرهادی و کروز برای همکاری باهم شکل گرفته است. این تهیهکننده اعلام کرده است اصغر فرهادی در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه است و ماه آینده برای پیدا کردن لوکشین مناسب به اسپانیا سفر خواهد کرد و انتظار این است که فیلمبرداری در تابستان آینده یا اوایل پاییز آغاز شود.
ورایتی در ادامه مینویسد: پلات این فیلم مانند اکثر فیلم های فرهادی در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما می دانیم داستان حول خانواده ای شراب ساز(winemaker) می چرخد که در نواحی حاشیه ای در اسپانیا زندگی می کنند.
ماله گای به ورایتی گفته فیلم تازه اصغر فرهادی یک تریلر روانشناسانه با اندکی چاشنی آگاتا کریستی است و گیرایی خاصی دارد. اگوستین آلمادور هم گفته است: ما فیلم های فرهادی بسیار تحسین می کنیم و شباهت ها و علایق مشترکی داریم. در گذشته، وقتی چنین نزدیکیای با هنرمندان بزرگی مثل گیلمورو دل تورو داشتیم، این نزدیکی در نهایت به تهیه پروژه هایی مشترک منجر شد.
گفته میشود اصغر فرهادی در ابتدا قصد داشت فیلم اسپانیایی اش را اکتبر گذشته در اسپانیا کلید بزند، اما به دلیل دلتنگی به ایران رفته و فیلم فروشنده را آغاز کرده است. مال گای به ورایتی گفته پیچیدگی هایی مثل انتخاب بازیگر این پروژه را به تعویق انداخته و قرار است یک هنرپیشه مرد امریکایی به گروه بازیگران اضافه شود.
پنهلوپه کروز سال ۲۰۰۸ برای بازی در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» ساخته وودی آل» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن شد و خاویر باردم که یکی از موفقترین بازیگران غیرآمریکایی یک دهه اخیر محسوب میشود نیز سال ۲۰۰۷ برای فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» ساخته برادران کوئن جایزه اسکار بازیگری گرفت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اولین اخبار غیر رسمی درباره فیلم اصغر فرهادی
- «فروشنده» در آینه مکتب نقد عمیقگرا / فیلمی که مخاطبانی فراگیر دارد
- «ارتفاع پست»؛ پرواز اضطراب و امید بر فراز خاکِ ایران
- یادداشت محمد حقیقت/ رکوردشکنی «یک تصادف ساده» در فرانسه/ نگاهی به فروش فیلمهای سه فیلمساز مهم
- آغاز فیلمبرداری «داستانهای موازی» در پاریس
- نمایش «جدایی نادر از سیمین» در ایتالیا
- نمایش آثار مهرجویی، بیضایی و فرهادی در جشنواره مطرح ایتالیایی
- کلاس پیشرفتهی اصغر فرهادی در دبی
- طرح یک دادخواست جدید؛ زخم «قهرمان» دوباره برای فرهادی باز شد
- «داستانهای موازی» به خریداران عرضه میشود/ پروژه جدید فرهادی در بازار کن
- تایید خبر سینماسینما؛ نام فیلم، بودجه و اسامی بازیگران فیلم اصغر فرهادی اعلام شد
- معرفی بازیگران فیلم تازه اصغر فرهادی
- فیلمی که هنوز عنوانش اعلام نشده؛ اثر جدید اصغر فرهادی در پاریس
- به تهیهکنندگی اسکورسیزی و اسپیلبرگ؛ خاویر باردم و ایمی آدامز با «تنگه وحشت» بازمیگردند
- فیلم جدید اصغر فرهادی در نیویورک ساخته میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





