🎥 فیلم سینمایی «پانسیون دختران »منتخب ششمین دوره جشنواره کالرتیپ
Colortape International Film Festival در استرالیا شد.
بنابر گزارش روابط عمومی پروژه، این جشنواره به فرهنگ و زبان های ملل مختلف میپردازد و متعلق به یک بنیاد غیرانتفاعی است که این دوره جشنواره، ۱۳ تا ۱۵ آبان (۴ تا ۶نوامبر) برگزار خواهد شد.
همچنین در ادامه حضور بین المللی این فیلم ، «پانسیون دختران» توانست به بخش مسابقه هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم شمیلا هندوستان
International Film Festival of Shimla
راه پیدا کند.
بخش مسابقه این جشنواره در رده بینالمللی قرار دارد و نمایش فیلمهای کوتاه، بلند، مستند، انیمیشن و برگزار کارگاه های آموزشی و مستر کلاس فیلمسازی از برنامههای آن است.
بخش غیررقابتی و برگزاری جلسات بحث و بررسی با تمرکز بر موضوعات خاص و بررسی آثار فیلمسازان از دیگر برنامه های این رویداد محسوب می شود.
این جشنواره تلاش دارد بهترین آثار سینمایی را نمایش دهد و با حمایت و تقدیر از فیلمسازان جوان، سینمای مستقل و ناب هنری را تقویت کند.
تاریخ برگزاری این جشنواره نیز ۴ تا ۶ شهریور ماه (۲۶ تا ۲۸آگوست) خواهد بود.
بنا بر همین گزارش، در فیلم سینمایی «پانسیون دختران» که توسط مریم ابراهیم وند کارگردانی شده است، بازیگرانی همچون ثریا قاسمی ،
سودابه بیضایی ، سحرقریشی و ملیکا شریفی نیا بازی می کنند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است:
«مهری برای آزادی همسرش از زندان با
وسوسه قتل دست و پنجه نرم می کند. اودر این فضابا دخترانی در یک پانسیون
روبرو می شود که …».
پخش بین الملل این فیلم توسط «مینروا
فیلم » انجام می شود و « الهه گودرزی» مدیریت آن را به عهده دارد.
🎞سایر عوامل فیلم:
تهیه کنندگان : مریم ابراهیم وند، هادی انباردار/ مجری طرح: شرکت فیلم سازی آبیژ
رسانه روز/
سرمایه گذاران:مریم ابراهیم وند، کریم صفایی/کارگردان: مریم ابراهیم وند/
نویسندگان:مژده شبان، فرناز امینی/ مدیر فیلمبرداری : الهه کامکار
صدابردار: فرانک کیان/
طراح گریم: مهسا خوش سلوک/
طراح صحنه ولباس: مهشید صادقی/
مدیر تدارکات: الهه و الهام زود آشنا
منشی صحنه : مهناز درودی/
بازیگران: ثریا قاسمی،سودابه بیضایی ،ملیکا شریفی نیا ،حدیث تهرانی ،شیوا خنیاگر ،
سولماز حصاری،
ژاکلین آواره و با نقش آفرینی : سحر قریشی/
طراح پوستر: یاسمن محمودی/
پخش بین الملل : الهه گودرزی
*عکس به پیوست تقدیم می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست





