لاله اسکندری و خانواده اش به عنوان یکی از گروه های شرکت کننده در مسابقه “خانواده باحال” لحظات جالبی را به تماشاچیان برنامه خندوانه هدیه کردند.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور در برنامه خندوانه و مسابقه خانواده باحال در گفت وگو با کانال رسمی برنامه خندوانه میگوید: ” من همراه برادر، خواهرزاده، دختر عمو و برادرزاده همسرم در این مسابقه شرکت کردیم و با انتخاب هم تیمی هایم میخواستم از هر رده سنی در گروه داشته باشم. به نظرم برادرم اجرای خیلی خوبی داشت و با وجود اینکه برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفته بود خیلی مسلط عمل کرد و صحنه را در دست گرفته بود.”
اسکندری ادامه میدهد: ” من تا امروز با توجه به نقش هایی که در فیلمهای مختلف ایفا کرده بودم به عنوان یک کاراکتر جدی در ذهن مردم جا افتاده بودم اما هدفم از حضور در خندوانه این بود که نشان دهم در زندگی واقعی آدم شادی هستم و کنار خانواده لحظات شیرینی را سپری میکنم.”
این بازیگر در مورد رقابت با سوسن پرور هم تاکید کرد: ” از روز اولی که در قرعه کشی با سوسن پرور هم گروه شدم میدانستم کار سختی در پیش دارم. او بازیگر و کارگردان طنز است و قطعا توانایی بیشتری در خنداندن مردم دارد با این حال برد و باخت چندان اهمیتی ندارد و همین که در کنار هم لحظات شادی را سپری کنیم از هر چیزی مهمتر است.”
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هیئت انتخاب نخستین جشنواره بینالمللی فیلم «آوای صلح» معرفی شد
- لاله اسکندری دبیر جشنواره بینالمللی فیلم آوای صلح شد
- در آستانه زادروز زندهیاد کیومرث پوراحمد؛ نسخه ویژه نابینایان «خواهران غریب» با صدای لاله اسکندری منتشر میشود
- راهیابی «ماهور» به جشنواره ترکیهای
- «رویای سهراب» به فستیوال فیلم مسکو میرود
- نجاریان: پخش «جشن سربرون» نیمه دوم سال ۱۴۰۰/ استفاده از برف مصنوعی
- واکنش فرزند کریم اکبری مبارکه به اظهارات تهیهکننده سریال «جشن سربرون»
- عکسی که لاله اسکندری از ناصر ملک مطیعی و پوری بنایی منتشر کرد
- مراسم مجازی یادبود سیامک شایقی برگزار شد/ حکایت آن لبخندهای آرام
- در نشست عوامل «بیقرار» مطرح شد: حرکت تلویزیون با دنده معکوس
- فصل دوم «بیقرار» روانه آنتن میشود
- تازهترین تصاویر از پژمان بازغی و لاله اسکندری در «تیغ و ترمه»
- آغاز فیلمبرداری «رویای سهراب» از اواخر تیر/حضور قطعی ۴ بازیگر چهره
- ستاره اسکندری در گفتوگو با سینماسینما/ فیلمهای جنگی را با خروجی «ضدجنگ» دوست دارم
- انتقاد کارگردان «دریاچه ماهی» از اکران فیلمش/ فیلم در اکران مرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





