فیلم سینمایی «لاکپشت و حلزون» در جشنواره فیلمهای اول کلاستر سوئیس با آثاری از سراسر جهان رقابت میکند.
به گزارش سینماسینمار، فیلم سینمایی «لاکپشت و حلزون» ساخته رضا حماسی در ادامه حضور بینالمللی خود در جشنواره فیلمهای اول کلاستر سوئیس به نمایش گذاشته خواهد شد.
جشنواره کلاستر سوئیس با هدف ایجاد زمینهای مناسب برای نمایش فیلمهای اول از سینمای جهان و تعامل فرهنگی راهاندازی شد. این جشنواره به منظور گردهمایی و به اشتراکگذاری تجربیات فیلمسازان نوظهور و فیلم اولی در شهر کلاستر سوئیس برگزار میشود.
در بخش اصلی جشنواره ۱۲ فیلم بلند انتخاب شده که فیلم «لاکپشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی از ایران همراه با دیگر آثار راهیافته به جشنواره برای کسب جایزه بهترین فیلم بلند به رقابت خواهند پرداخت.
جشنواره بینالملل فیلم کلاستر از ۱۵ تا ۱۸ شهریور (۵ تا ۸ سپتامبر) در شهر کلاستر سوئیس برگزار میشود.
علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری، مهران نائل و البرز کروبه (بازیگر کودک) گروه بازیگران اصلی این پروژه را تشکیل میدهند و پانتهآ مهدینیا، محمد نریمانی، حمید خردمندی، زهره حجازی و علی رستگاری دیگر بازیگران فیلم سینمایی «لاکپشت و حلزون» هستند.
در خلاصه داستان «لاکپشت و حلزون» آمده است: پدرام ۱۰ساله با مادرش افسانه زندگی میکند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبروست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله میداند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا میشود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل میگیرد…
عوامل این فیلم عبارتند از: تهیهکنندگان: هوشنگ نورالهی و رضا حماسی، نویسنده: محسن رضایی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، مدیر صدابرداری: رشید دانشمند، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: لیلا تاج دینی، طراح گریم: لیلا سانی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامهریز: فواد چاومه، منشی صحنه: آنیتا فیروزبخت، رویا بابابیگی، مدیر تولید: جواد راهزانی، مجری طرح: حسین بشگرد و علی مردانه، تدوین: پویا اشتهاردی، صداگذاری: امیر حسین قاسمی، اصلاح رنگ: علیرضا مجیری، جلوههای ویژه: امین انتشاری، عکاس: علی بیات، هوتن کروبه، سرمایهگذاران: گروه سینمایی اپیک و مریم طالبی، مشاور رسانهای: مریم قربانینیا.
پخش بینالملل فیلم به عهده موسسه ای فیلمپرو با مدیریت محمدعلی غیاثوند است.
![](/wp-content/themes/cinemacinema/img/tel.gif)
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار