لوگوی جدید شبکه سه، علاوه بر اینکه با حاشیههایی به لحاظ فرم انتخابی و حتی الگوبرداری از نمونههای خارجی مواجه بوده است، محل قرار گرفتن آن روی صفحهی تلویزیون نیز واکنشهایی را به همراه داشته است.
برخی از بینندگان تلویزیون محل قرار گرفتن لوگوی شبکه سه را عاملی تداخلی برای تماشای برنامههای این شبکه میدانند.
اما معاون سیما اعلام کرده است که با عریض شدن کادر شبکه سه این مشکل برطرف خواهد شد.
علیاصغر پورمحمدی دربارهی علت قرار گرفتن لوگوی جدید شبکه سه سیما در پایین و وسطتر از حد معمول و اینکه آیا تغییری در آن ایجاد نخواهد شد؟ اعلام کرد: این لوگو در حال حاضر آزمایشی است و در آینده با تغییر اندازهی تصویر به صورت ۱۶:۹ این مشکل برطرف میشود.
چهاردهم آذرماه همزمان با پخش زنده مسابقه فوتبال والنسیا و بارسلونا، شبکه سه سیما با تغییر لوگو و گرافیک، ظاهری جدید به خود گرفت.
پس از آن بود که لوگوی نارنجی رنگ شبکه سه، جای خود را به لوگوی سفید رنگ با کمی تغییرات در ظاهر داد. این لوگو همچنین در خلال پخش برنامه رنگهای مختلفی چون آبی و قرمز به خود میگیرد.
پس از رونمایی از نشان شبکه سه، برخی رسانهها با قرار دادن تصویری از این لوگو در کنار لوگوی یکی از شرکتها، به شباهت این دو طرح اشاره کردهاند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پخش مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار از امشب
- تیزر «نیکان» رونمایی شد/ پخش به زودی از شبکه ۳
- پخش «قهرمان» همزمان با ایام نوروز/ پروژه بینالمللی تلویزیون
- مجریانی که صداوسیما برای جامجهانی انتخاب کرد
- با معرفی بازیگران، آهنگساز و گروه نوازندگان؛ نماهنگ «مسافران خورشید» فردا در «مخاطب خاص» رونمایی میشود
- «قهرمان» پروژه جدید استعدادیابی شبکه سه
- فصل تازه «عصر جدید» از نیمه شعبان پخش میشود
- مهران مهام: رضا کریمی سریال «بیهمگان» را میسازد/ درامی پربازیگر برای زمستان ۱۴۰۰
- آغاز دوباره «هفت» با لطیفی و فراستی
- احسان علیخانی چطور گلزار و رشیدپور را پشت سر گذاشت؟
- درآمد میلیاردی شبکه سه، فقط در یک روز
- بهروز افخمی در تدارک ساخت مستندی تاریخی برای تلویزیون
- توضیحات مدیر شبکه سه درباره حواشی اخیر/ سرنوشت «نود» چه خواهد شد؟
- بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون بازمیگردد
- در ضرورت شفافیت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





