لیندا کیانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، اجرای ویژه ارکستر سمفونیک تهران را روایت میکند. به گزارش سینماسینما، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی با چهار اجرای ویژه برای کودکان و نوجوانان روی صحنه میرود. در این اجراها، گروه سنی فوق با موسیقی کلاسیک، موسیقی فیلم و ارکستر سمفونیک آشنا میشوند.
کیانی به عنوان راوی در این اجرا حضور دارد. وی هم اینک فیلم «اکسیدان» را روی پرده دارد؛ سال گذشته نیز نمایش «یافت آباد» با حضور لیندا کیانی روی صحنه رفت.
اجرای ارکستر سمفونیک تهران ویژه کودکان و نوجوانان در چهار نوبت، یکشنبه ۱۵ مرداد، از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه، پنجشنبه ۱۹ مرداد ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه، پنج شنبه ۲۶ مرداد ساعت ۱۱ صبح و جمعه ۲۷ مردادماه ساعت ۱۱ صبح است.
این کنسرتها در تالار وحدت و به رهبرى «شهرداد روحانى» با همراهی چهار سولیست نوجوان هارپ، برای اولین بار برگزار میشود و بلیتفروشی آن از طریق سایت «ایران کنسرت» صورت میگیرد.
«پیتر و گرگ» اثر سرگئی پروکفیف، «کارناوال حیوانات» اثر کامیل سن سانس، «آرواره کوسه» اثر جان ویلیامز، «باروک فلامینگو» اثر دبورا هانسون با تنظیم برای ۴ هارپ توسط «فتانه شاهین»، رپرتوار این برنامه را تشکیل میدهند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فرهاد فخرالدینی با منظومه سیمرغ روی صحنه تالار وحدت
- رقابت «سامپو» در اسپانیا و کانادا
- جشنواره درسدن به «پریسان» ۳ جایزه داد
- لیندا کیانی و آرمین رحیمیان بازیگران «ماه پنهان» شدند
- تیزر موسیقی-نمایش «علمدار» منتشر شد
- فیلمبرداری «چرا گریه نمیکنی؟» به پایان رسید
- «منصور» از ۱۹ آبان به سینماها میآید
- لیندا کیانی بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره هندی شد
- واروژ کریممسیحی «وثیقه» را تدوین کرد
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اجرای قطعه «نغمه» از آلبوم نینوا اثر حسین علیزاده به رهبری شهرداد روحانی + ویدئو
- اکران خصوصی فیلم مطرب / گزارش تصویری
- همراه با جشنواره فیلم فجر در هفتمین روز / گزارش تصویری ۲
- همراه با جشنواره فیلم فجر در هفتمین روز / گزارش تصویری ۱
- ماجرای گرونگانگیری در «دیدن این فیلم جرم است» / یک فیلم سیاسی در جشنواره فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





