
هلدینگ صباایده مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن که تا پیش از این بخشی از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با کامل کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیط سینما، مالک صددرصدی آن شد.
به گزارش سینماسینما ، این هلدینگ با سابقه ۱۵ سال فعالیت در کسب و کارهای فناورانه و با فعالیت تخصصی در دو حوزه VOD و UGC، یکی از قدیمیترین بازیگران صنعت محتوا با تمرکز بر فضای آنلاین محسوب میشود. صباایده که تا پیش از این ۴۵ درصد از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با هدف حمایت بیشتر از کسب و کارهای مرتبط با زمینه فعالیتاش، اقدام به خرید باقی مانده سهام سینماتیکت کرده است. سینماتیکت قدیمیترین سامانه فروش آنلاین بلیط سینما است که علاوه بر روحیه تیمی نزدیک با هلدینگ صباایده، حوزه فعالیت مشترکی هم با این مجموعه دارد و همافزایی صددرصدی این دو برند به توسعه فضای کسب و کار آنلاین در سینما منجر خواهد شد.
از اهداف دیگر صباایده برای این سرمایهگذاری تحول در حوزه بلیط فروشی آنلاین سینما، ایجاد رونق در بازار بلیط فروشی آنلاین با هدف حمایت از سینماها و سینماداران، توسعه دانش فنی و زیرساختی سامانه بلیط فروشی در حوزه فرهنگ و هنر، نزدیککردن بیشتر فضای آفلاین و آنلاین سینما و نیز رقم زدن چشم اندازهایی برای بهبود خدمات محتوایی در آینده سینمای ایران است.
سینماتیکت نیز پلتفرمی با سابقه هشت سال حضور در صنعت سینما ایران است که به عنوان قدیمیترین و اولین سامانه فروش آنلاین بلیط سینما شناخته میشود. از طرفی صنعت سینما یکی از صنعتهای پرجاذبه با ظرفیت بالا در ایران است که سرعت پیشرفت آن در فضای آنلاین به کندی صورت گرفته. صباایده امیدوار است با حمایتهای مالی و معنوی از استارتاپ در حال رشد سینماتیکت و با اشتراک گذاری دانش تخصصی که در طول سالها کسبوکار فناورانه به دست آورده، در ادامه این همکاری نوآوریهایی را در صنعت سینما ایران و به ویژه فضای آنلاین رقم بزند.
روابط عمومی صباایده
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد





