محمد کارت کارگردان «شنای پروانه» ضمن اشاره به ویژگیهای حرفهای جواد عزتی در عرصه بازیگری، انتخاب آگاهانه او برای دوری یکساله از بازی در فیلمهای سینمایی را ستود.
به گزارش سینماسینما، محمد کارت کارگردان فیلم سینمایی «شنای پروانه» درباره به حضور جواد عزتی در این فیلم و تجربه همکاریاش با این بازیگر گفت: خوشحالم که برای فیلم اولم در مقام کارگردان با آن شرایط سخت و پیچیدهای که داشت جواد عزتی همراهم شد. جواد عزتی بازیگری است که دید ۳۶۰ درجه دارد. یعنی تمرکز و توجهاش صرفاً معطوف به کار خودش نیست، آنقدر باهوش و جامع است که بهعنوان یک بازیگر به تعامل همه جانبه با دیگر عوامل معتقد است.
وی افزود: در هنگام ضبط پلان نه فقط به بازی خودش بلکه به صدابردار، فیلمبردار و دیگر عوامل نیز توجه دارد و حتی گاهی در جهت کیفیت کل کار از خودگذشتگیهای تحسین برانگیزی به خرج میدهد. فقط به فکر خودش نیست و از طرفی آنقدر غرق در نقش نمیشود که نتواند خودش را از بیرون ببیند. اجازه نمیدهد غرق شدن در نقش، مزاحمتهای غیرحرفهای برای دیگر عوامل به وجود بیاورد. جواد هیچگاه خودخواهیهای آزاردهنده ندارد.
کارت توضیح داد: از تخصص او میتوانم خیلی بیشتر حرف بزنم ولی برای من که یک آدم دلی و عاطفی هستم جواد عزتی بهعلاوه تخصصش یک فرد دوست داشتنی است.
این کارگردان درباره کارنامه جواد عزتی در سالهای اخیر هم توضیح داد: در چند سال اخیر خودخواسته یا ناخواسته تعداد زیادی فیلم را بازی کرد که فکر میکنم هرچند در اغلب آنها موفق بود اما به زعم من اگر این تعدد کار نبود کیفیتش حتی بیشتر از اینکه هست، میشد.
کارت در پایان گفت: خوشحالم که کاملاً آگاهانه یک سال از بازی فاصله گرفت و علی رغم همه پیشنهادها بازی نکرد تا بتواند پوست اندازی کند و دوباره با روحیه جدید برگردد. امیدوارم در کار جدیدش؛ سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان او و همه عوامل کار موفق باشند و جواد نیز در مسیر پیش رو با انتخابهای درست روز به روز بهتر از قبل باشد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هیات داوران مسابقه ملی «سینماحقیقت» ۱۹ معرفی شدند
- «وحشی»؛ اولین حضور سریالهای ایرانی در تورنتو
- بازدید اهالی وزارت بهداشت از پشت صحنه «ماجرای نیمه شب»
- وحشیسازی یا وحشیزادگی؟/ روایتی از داود اشرف و زخم فرودستان در «وحشی»
- از ۲۵ فروردین؛ سریال هومن سیدی به شبکه نمایش خانگی میآید
- مجوز ساخت سینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- انتشار نسخه سینمایی «زخم کاری ۳»
- «تمساح خونی» و «آبی روشن» آنلاین اکران میشوند
- بازگشت جواد عزتی به خونبازی در «زخمکاری ۳»
- آغاز تولید فصل چهارم «زخم کاری»؛ پخش فصل سوم پس از پایان «قطب شمال»
- «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
- یک رکورد دیگر برای «تمساح خونی»؛ ۱۱.۵میلیارد فروش در ۷ روز
- «تمساح خونی» رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را شکست
- «تمساح خونی» در سینماها/ رونمایی از پوستر فیلم جواد عزتی
- هوشمندی در آفرینش موقعیتهای کمیک/ نگاهی به فیلم «تمساح خونی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





