
محمود کلاری
محمود کلاری درباره همکاری با فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد در مقام فیلمبردار گفت: فیلم جدید علیرضا داودنژاد با نام «فراری» صبح امروز ۱۴ آذرماه در تهران کلید خورد و خوشحال هستم که با این کارگردان سینما همکاری می کنم.
وی ادامه داد: همکاری با علیرضا داودنژاد برای من شوق آور است چراکه این کارگردان سینمای ایران روحیه ای شاد، جوان و سرزنده دارد و این روحیه را در طول کار هم حفظ می کند از همین رو کار کردن با داودنژاد نه تنها خسته کننده نیست بلکه لذت بخش هم هست و خوشحالم که موقعیت همکاری با این کارگردان سینمای ایران برای من فراهم شده است.
مدیر فیلمبرداری «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری درباره داستان فیلم «فراری» بیان کرد: این فیلم یک درام اجتماعی است که به نگاه و تصور نسل جوان به زندگی اشاره دارد. یکی از فاکتورهای مهم که در فیلمنامه این فیلم سینمایی طرح شده، مسیری است که جوانان امروز برای رسیدن به رویاهای خود طی می کنند که به اعتقاد من دست گذاشتن روی موضوعاتی از این دست در حوزه فیلم های اجتماعی ضروری است.
کلاری در پایان تاکید کرد: با توجه به فیلمنامه خوبی که فیلم «فراری» دارد فکر می کنم اثری جذاب و در عین حال مخاطب پسندی از آب درآید.
فیلم سینمایی «فراری» به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری ساخته می شود و علاوه بر محمود کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری، کامبوزیا پرتویی فیلمنامه نویس، پرویز آبنار صداگذار، ایمان امیدواری طراح گریم و بابک کریمی طراح صحنه با علیرضا داودنژاد به عنوان کارگردان این فیلم همکاری می کنند.
داودنژاد ساخت فیلمهای چون «نیاز»، «مرهم»، «بچهها بد»، «مصائب شیرین» و «کلاس هنرپیشگی» را در کارنامه کاری خود و فیلم «روغن مار» از این کارگردان هم اکنون در گروه «هنر و تجربه» روی پرده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی داوران چهار بخش جشنواره جهانی فیلم فجر
- داوران ایرانی معرفی شدند؛ افتتاح جشنواره جهانی فیلم فجر با فیلمی از عباس کیارستمی
- هشدار محمود کلاری نسبت به از بین رفتن سینمای جدی
- سه جایزه جشنواره سلیمانیه برای هنرمندان ایرانی
- «آدمفروش» و یادآوری سینمایی که از دست رفته/ قصهگویی در برابر شتاب
- «آدمفروش» نوعی بازی با نور و رنگ، که آدمها در آن مهمان تصاویرند
- «خانه دوست کجاست؟» یک فیلم صلح طلب است
- افتتاح «سینمای ایران برای وطن» با فیلم «خانه دوست کجاست؟»
- کتاب «داریوش خنجی» رونمایی شد؛ فرهنگ در برنامه هفتم توسعه بسیار ضعیف است/ سینمای ایران گوهر نایاب هستند
- بهترین راه برای ورود به تصویر عکاسی است/ روایت کلاری از دلشوره اصغر فرهادی برای «جدایی نادر از سیمین»
- هیئت داوران جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» معرفی شدند
- موزه سینما میزبان «محمود کلاری» میشود
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- خانه مادربزرگ/ نگاهی به فیلم «تابستان همان سال»
- داوران هشتمین مسابقه عکس سینمای ایران معرفی شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





