وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی ناصر جاهدنیا را به عنوان مدیرعامل بنیاد ملی پویانمایی ایران منصوب کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به ناصر جاهدنیا آمده است:
«نظر به توانایی و سوابق جنابعالی در عرصه فرهنگ، هنر و احاطه نظری و عملی بر حوزه کودک و نوجوان بهخصوص «پویانمایی» بر مبنای بند (۱) ماده (۸) اساسنامه «بنیاد ملی پویانمایی ایران» و عطف به مصوبه مورخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۳ هیئتامنای بنیاد به عنوان «مدیرعامل بنیاد ملی پویانمایی ایران» منصوب میشوید.
امید است با بهرهگیری از بهروزترین و کارآمدترین رویهها و ابزارها جهت نیل به هدف توسعه و شکوفایی پویانمایی و ارتقای کمی و کیفی این هنر، صنعت آیندهساز برای کشور عزیزمان نهایت تلاش را به کار گرفته و در این مسئولیت موفق و مؤید باشید.»
گفتنی است، ناصر جاهدنیا متولد سال ۱۳۶۵ و دارای تحصیلات مدیریت امور فرهنگی و متخصص در مدیریت تولید و تهیهکنندگی پویانمایی (انیمیشن) است.
از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی جاهدنیا که مدیریت تولید بیش از ۱۰۰ دقیقه نماهنگ و آثار کوتاه و نیمه بلند را در خانه انیمیشن در کارنامه کاری خود دارد، می توان به مدیر استودیو انیمیشن ایثار، مدیر استودیو انیمیشن رضوان، عضو هیات مدیره انجمن پویانمایی همای شرق، مدیر تولید خانه پویانمایی انقلاب اسلامی (تهران) و … اشاره کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





