مراسم افتتاحیه آغاز تولید فیلم سینمایی « فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی«نگار آذربایجانی» و تهیه کنندگی«سحر صباغ سرشت» شب گذشته با حضور عوامل فیلم برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، فصل نرگس دومین اثر سینمایی نگار آذربایجانی بعد از «آیینه های روبرو است »است که در ژانر اجتماعی و با موضوع انسان دوستی و هم نوع گرایی به تصویر کشیده خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است:فیلم روایت آدم های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خود شیفتگی و خود محوری دارد شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک می کنند. فصل نرگس در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع ، اما در تعریف کلی تر هویت انسان ها را به چالش می کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می کند.

این مراسم شب گذشته با حضور عوامل تولید پروژه سینمایی فصل نرگس برگزار شد و سحر صباغ سرشت ؛ تهیه کننده و نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان فیلم با آرزوی موفقیت برای تولید این فیلم کیکی را به رسم یادبود بریدند و عوامل پشت صحنه فیلم درباره مراحل مختلف فیلمبرداری دیدار و گفتگو داشتند.
فیلم سینمایی«فصل نرگس» هفته آینده در لوکیشنی در منطقه سعادت آباد جلوی دوربین می رود.
عوامل پشت صحنه فیلم عبارتند از:
نویسنده و کارگردان:نگار آذربایجانی، مدیر فیلمبرداری:تورج منصوری،مدیر تولید:بهزاد هاشمی، طراح صحنه:مهرزاد ضرابیان،طراحان لباس:مهرزاد ضرابیان،مه لقا ناقد، طراح چهره پردازی:سودابه خسروی،صدابردار:عباس رستگار پور،طراحی و ترکیب صدا:رضا نریمی زاده،تدوینگران:سودابه سعید نیا،خشایار موحدیان،موسیقی:ستار اورکی،گرافیست و طراح تیتراژ:عزیز محسنی،جلوه های ویژه ی کامپیوتری:فرید فصیحی،طراح پوستر:سیروس سلیمی،دستیار اول کارگردان . برنامه ریز:شکیل مظفری، منشی صحنه: آذر تجلی،فیلمبردار:رضا غفاری،عکس: امید صالحی،مستند پشت صحنه:شایسته ایرانی،مشاور رسانه ای: منصوره بسمل،تبلیغات فضای مجازی:آریان امیر خان،مدیر تدارکات:امیر یمینی،امور فنی صدا، تصویر و اصلاح رنگ:استودیو مون،پشتیبانی تجهیزات فیلمبرداری و نور:جمشید قدرتی،پشتیبانی تامین آکسسوار صحنه:امیر یوسفی، تهیه کننده: سحر صباغ سرشت
گفتنی است بزودی بازیگران اصلی این پروژه که از چهره های سینما و چند چهره ی جدید هستند معرفی می شوند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بامداد خمار»؛ عشق، طبقه و زبان تصویر
- هفت اثر جدید در راه شبکه نمایش خانگی
- نرگس آبیار خدای زدن به دل ماجراست
- «شبی که ماه کامل شد» به هند رفت
- نگاهی به سریال «سووشون» اقتباسی از رمان سیمین دانشور/ قابهای زیبای شیراز
- «بامداد خمار»؛ از کتاب ممنوعه تا پلتفرمهای سینمای خانگی
- پرداختن به آیین و فرهنگهای قشقایی در سریال تاریخی «سووشون»
- «بامداد خمار» مهرماه منتشر میشود
- نرگس آبیار، رییس هیئت داوران فستیوال TRT شد
- بیانیه ساترا درباره توقف پخش سریال «سووشون»
- واکنش کارگردان به توقیف سریالش و فیلتر نماوا/ نرگس آبیار: در برابر این حذف بیرحمانه، سکوت نخواهیم کرد
- پس از انتشار اولین قسمت «سووشون»؛ نماوا فیلتر شد
- با انتشار نامهای سرگشاده؛ نرگس آبیار از شورای پروانه نمایش استعفا داد
- با حکم وزیر ارشاد؛ اعضای جدید شورای پروانه نمایشِ فیلمهای سینمایی منصوب شدند
- تهیهکننده سریال «بامداد خمار»: حاشیه همیشه هست/ هدف همه ما مخاطب است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





