جایزه بهترین انیمیشن جشنواره بینالمللی فیلم فضایی (Tsiolkovsky ISFF) روسیه به انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا»، از تولیدات مرکز انیمیشن سوره رسید.
به گزارش سینماسینما، انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا»، از تولیدات مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی احمد علمدار و تهیهکنندگی محمدحسین علمدار عنوان بهترین انیمیشن پنجمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم فضایی (Tsiolkovsky ISFF) روسیه را از آن خود کرد.
این اثر در بخش رقابتی جشنواره بینالمللی فیلم فضایی (Tsiolkovsky ISFF) روسیه که هر ساله در شهر کالوگا برگزار میشود، به نمایش درآمده بود و به تازگی جوایز آن اعلام شده است.
در جشنواره بینالمللی فیلم فضایی (Tsiolkovsky ISFF) فیلمها و تولیداتی درباره فضا و ارتباط آن با علم، هنر و فرهنگ در اکرانهای رقابتی، غیررقابتی و گذشتهنگر به نمایش گذاشته میشوند و هدف آن علاوه بر ارائه فیلمهای جدید درباره فضا و فضانوردی، ترویج همه حوزههای علم و هنر، مرتبط با فضا و تقویت سنت گفتگوی بینالمللی بین دانشمندان و فیلمسازان برای حل مشکلات جهانی است.
هیات داوران این جشنواره علاوه بر فیلمسازان حرفهای، شامل فضانوردان و همچنین دانشمندان صنعت فضایی میشود.
انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» داستان یک موجود فضاییست که به زمین سفر میکند و با کمک پسری معلول و دوستانش در تلاش است تا صلح را به سرزمینشان بازگرداند.
پخش بینالملل این انیمیشن برعهده مرکز بینالملل سوره است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





