مصطفی زمانی و رضا یزدانی مقابل دوربین فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» به کارگردانی احسان عبدی پور رفتند.
ساعد نیکذات فیلمبردار فیلم «آه ای عبدالحلیم» درباره روند فیلمبرداری این اثر سینمایی گفت: فیلم جدید احسان عبدیپور ۲۰ مهرماه در بوشهر آغاز شد و تا امروز طبق برنامه پیش رفته ایم.
وی درباره داستان این فیلم سینمایی توضیح داد: «آه ای عبدالحلیم» مضمونی اجتماعی دارد و روایت عده ای جوان است که تصمیم دارند به یکباره فرم زندگی خود را تغییر دهند. من به شخصه داستان این فیلم سینمایی را دوست دارم به خصوص که همه فیلم در زادگاهم، بوشهر می گذرد. یکی دیگر از ویژگی های فیلم «آه ای عبدالحلیم» این است که این اثر نگاه زیبایی به موقعیت جغرافیایی و بومی بوشهر دارد و تماشاگری که به این نقطه از ایران سفر نکرده باشد از دیدن این فیلم لذت مضاعف میبرد.
ساعد نیک ذات با اشاره به شیوه فیلمبرداری فیلم «آه ای عبدالحلیم» گفت: این فیلم سینمایی به شکل کلاسیک فیلمبرداری می شود و سعی کردم در شیوه فیلمبرداری به واقعیت نزدیک و همسو با قصه پیش روم.
فیلمبردار فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار ادامه داد: مصطفی زمانی و رضا یزدانی از جمله بازیگرانی هستند که تا کنون مقابل دوربین فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» به کارگردانی احسان عبدی پور رفتند و فیلمبرداری این فیلم سینمایی هم اکنون در بوشهر ادامه دارد.
نیک ذات در پایان تاکید کرد: رضا یزدانی در فیلم «آه ای عبدالحلیم» بخشی از زندگی خود را به عنوان خواننده بازی میکند.
احسان عبدی پور کارگردان جوان سینما نخستین تجربه فیلمسازی خود را با فیلم «تنهای تنهای تنها» آغاز کرد و پس از آن فیلم «پاپ» را کارگردانی کرد. «آه ای عبدالحلیم» سومین تجربه کارگردانی عبدی پور است و مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی تهیه کنندگی این اثر سینمایی را به عهده دارند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- طراحی در سینما در هفته طراحی تهران
- ادامه یک اتفاق تاریخی؛ ۹ خواننده دیگر در میدان آزادی کنسرت برگزار میکنند
- نگرانی خانواده از تصمیم کیت بلانشت/ آیا برنده دو اسکار از بازیگری خداحافظی میکند؟
- پیام حسن پورشیرازی به مصطفی زمانی؛ از تو آیین و رسم جوانمردی آموختم
- برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛ سعید خانی: «قاتل و وحشی» را اکران کنید/ مصطفی زمانی سیمرغش را با حسن پورشیرازی تقسیم کرد
- حضور مصطفی زمانی در یک سریال عربزبان
- «بهشت تبهکاران» به جشنواره فجر میرسد؟
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- مهر آمد، سینما هم میآید؟!
- سینمای ایران در دهه آینده/ به مناسبت روز ملی سینما
- «بدون قرار قبلی» برای کادر درمان اکران میشود
- مهران احمدی: کلک سینما در دو سال آینده کنده است
- در اهمیت راهاندازیِ خانه سالمندانِ مخصوص هنرمندان
- حلیمه سعیدی بازیگر سریالهای رضا عطاران درگذشت
- چرا دراماتیک نیستیم؟/ سینمای جزئیات، سینمای کلیات
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





