منصورضابطیان برنامه تطمئن القلوب را برای شبکه بین المللی ثقلین می سازد.
به گزارش سینماسینما،برنامه « تطمئن القلوب » یک برنامه شبانگاهی است که بنا دارد با ارائه مفاهیم انسانی و اخلاقی آرامش را برای مخاطبان به همراه داشته باشد.
برنامه «تطمئن القلوب» به تهیهکنندگی و کارگردانی منصور ضابطیان و محمد صوفی سعی دارد همچون برنامه پر مخاطب «رادیو هفت» در لحظات شبانگاهی زمانهایی آرام و زیبا را برای مخاطب عرب زبان فراهم آورد که در این مسیر از موسیقیهای مرتبط ومهمانهای ویژهای دعوت به عمل میآید. این برنامه با ایجاد فضایی صمیمی و دلنشین همراه با آموزههای اخلاقی سعی دارد احوالات مخاطبش را برای ایجاد احساسی بهتر و شادمان تغییر دهد.
مدت زمان این برنامه ۳۰دقیقه است که هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن میرود و مخاطبین نیز میتوانند تکرار این برنامه را ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز بعد مشاهده کنند.
گفتنی است پیش از این منصور ضابطیان به همراه محمد صوفی برنامه «رادیو هفت» را برای رسانه ملی ساخته بودند که جزو برنامههای پر مخاطب زمان خود به حساب میآید. همچنین ضابطیان ساخت برنامههایی همچوم «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه» و … را درکارنامه خود دارد.
محمد صوفی نیز ساخت برنامههایی همچون «صد برگ» و تهیهکنندگی سریال «سوخته دلان» را عهده دار بوده است. همواره این دو تهیهکننده در ساخت بسیاری از برنامهها در کنار یکدیگر بودهاند.
شایان ذکر است تمامی تولیدات شبکه بینالمللی الثقلین با بهره گرفتن از آیات قرآنی مرتبط صورت خواهد گرفت.
لازم به توضیح است که پورتال اینترنتی شبکه بینالمللی الثقلین جهت دسترسی مخاطبان به جدول پخش و توضیحات برنامهها، آرشیو، لینکهای دسترسی به صفحات در فضای مجازی و همچنین پخش زنده برنامهها به نشانی www.thaqalayn.tv قابل دسترس است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





