مهدی پاکدل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون میگوید کارگردانی تئاتر کار او نیست و قصد هم ندارد این فضا را تجربه کند.
به گزارش سینماسینما، مهدی پاکدل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیتهای اخیر خود گفت: این روزها مشغول اجرای نمایش « همسایه آقا» به کارگردانی حسین کیانی هستم و فعلاً در حوزه تصویری هیچ کاری ندارم، تنها یکسری طرح و فیلمنامه است که روی آنها مشغول کار هستم.
وی با اشاره به اینکه بعد از ساخت فیلم سینمایی اول خود، اندکی در انتخابها وسواسی شده است، اظهار کرد: طبیعتاً برای ساخت فیلم سینمایی اول اندکی با مشکل مواجه شدیم، اما اینها خود تجربه هستند و باعث میشوند تا گام بعدی را محکمتر بردارم و از این بابت ناراحت نیستم. نمیشود اسم مشکلات را سنگاندازی گذاشت و کم کاریم به دلیل این اتفاقات نیست. تنها بخش عمدهای از تعللی که برای ساخت فیلم بعدی دارم به این دلیل است که وسواسی شدهام.
بازیگر سریال «ستایش» درباره وضعیت سینمای امروز بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون شاهد اتفاقات خوبی در سینما بودهایم و خدا را شکر که مردم به سینما اعتماد کردند و به سالنهای سینما آمدند. گردش اقتصادی سینما باعث میشود کارهای بهتری تولید شود و ما هم از این بابت خوشحال هستیم.
پاکدل درباره نمایش «همسایه آقا» نیز گفت: این نمایش نوشته حسین کیانی است. ده سال پیش همین گروه این نمایش را در تئاتر شهر به روی صحنه بردیم، اما تنها ده شب اجرا داشتیم و آن اجرا خیلی به دلمان ننشست. بعد از اینکه اجرای نمایش “مرگ در حمام بنفش” اجازه اجرا دریافت نکرد، حسین کیانی تصمیم گرفت این نمایش را بار دیگر و با رویکردی جدید به روی صحنه ببرد که در حال حاضر در تماشاخانه باران هر شب به روی صحنه میرود و تا پایان شهریورماه نیز اجرا خواهد داشت.
وی درباره تفاوت این نمایش با آنچه پیش از این به روی صحنه رفته بود، افزود: طبعاً بسیار تفاوت کرده است و چند نقش به آن اضافه شده و نوع کارگردانی نیز پختهتر شده است. از سوی دیگر ما همگی سنمان بالاتر رفته و حالا به نقشها بیشتر نزدیک شدهایم و اتفاقات خیلی بهتری افتاده است، چرا که به هر حال ده سال تجربه پشت آن است و با نگاه دیگری به روی صحنه میرویم.
پاکدل در پاسخ به این سؤال که حالا که تجربه کارگردانی در سینما را در کارنامه خود دارد، آیا به زودی در عرصه تئاتر نیز کاری را به روی صحنه میبرد، گفت: کارگردانی تئاتر کار من نیست، چرا که نیازمند سواد و فضای متفاوتی است که من ندارم و قصد هم ندارم این فضا را تجربه کنم.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به کارگردانی بهمن فرمانآرا؛ مهدی پاکدل و لاله مرزبان به «چشمهایش» پیوستند
- شبی که بهزاد فراهانی وصیت کرد؛ نکوداشت خسرو حکیم رابط برگزار شد
- سوینا منتشر میکند؛ نسخه ویژه نابینایان «مورد عجیب بنجامین باتن» با صدای مهدی پاکدل
- تلخی بیپایان/ درباره نمایش «ترور»
- هیئت داوران جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» معرفی شدند
- پوستر «تارا» همزمان با اکران رونمایی شد
- به دلیل ابتلای برخی از بازیگران اصلی به کرونا؛ خداحافظی زودهنگام «پروین» از تئاترشهر
- اجرای نمایش پروین پس از سه سال انتظار
- نرگس محمدی، پروین اعتصامی میشود
- هشدار حسین کیانی درباره تعطیلی جشنواره تئاتر دانشگاهی
- نوزدهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر پایان یافت/ از وصیت رخشان بنیاعتماد تا جایزه جهانی کیارستمی
- بیستمین جشن سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر / گزارش تصویری
- بیستمین جشن سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر برگزار شد؛ اهدای تقدیرنامه عالی یونسکو به نصیریان
- بزرگداشت دکتر حسن نمکدوست و حسین کیانی در جشن انجمن منتقدان تئاتر
- حسین کیانی خطاب به مسئولان تئاتر: برای کارهایی که نکردید عذرخواهی کنید/ شاهین چگینی: قادر آشنا باید استعفا بدهد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





