دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، محورهای موضوعی ۳۰ گانهای را تعیین کرده که فیلمسازان و عکاسان میتوانند حول این محورها نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
به گزارش سینماسینما، دبیرخانه این دوره از جشنواره محورهای موضوعی ۳۰ گانهای را برای ارسال آثار از سوی فیلمسازان و عکاسان علاقه مند به شرکت در این جشنواره تعیین کرده است.
موضوعاتی همچون «حمل و نقل ریلی»، «حمل و نقل جادهای»،«حمل و نقل هوایی»، «حمل و نقل دریایی»،«خودروسازی و صنایع وابسته»، «صنایع مرتبط با برق(نیروگاهها و…)»،«انرژیهای تجدیدپذیر(انرژیهای نو)»، «صنعت سدسازی و مدیریت آب»، «صنعت آب و فاضلاب»،«مدیریت پسماند»، «کار و کارآفرینی»، «کسب و کارهای دانش بنیان»،« صنایع نفت و گاز و پتروشیمی»، «معادن و صنایع فلزی و معدنی»،« ناختی و…)»، «فناوریهای نرم و صنایع خلاق فرهنگی»،«فناوریها و صنایع دفاعی»،«صنعت ساختمان و عمران و شهرسازی»،«فناوری اطلاعات و ارتباطات»،«فناوریها و صنایع هوافضا»،«فناوریهای جدید(نانو، بیو، زیست فناوری، اقتصاد دیجیتال، فناوری های صنایع غذایی و کشاورزی»،«صنایع پزشکی و داروسازی و بهداشتی»،«صنایع چرم و پوشاک و نساجی و فرش»، «صنایع دستی و گردشگری»، «صنعت شیشهسازی»،«فناوریهای پیشرفته»، «ایمنی صنعتی و بهداشت حرفهای»، «انرژی هستهای(کاربردها ـ دستاوردها)»، «محیط زیست» و «بانک و بیمه» مواردی است که این جشنواره پذیرای آثار فیلم و عکس براین اساس خواهد بود.
قالبهای موجود در این دوره از جشنواره «فردا» شامل فیلم مستند، فیلمهای پویانمایی و گرافیک متحرک، فیلمهای تبلیغاتی(آنونس، تیزر و نماهنگ)، مجموعههای مستند تلویزیونی، عکس صنعتی و تبلیغاتی(تکعکس و مجموعه عکس) و مسابقه دانشجویی(شامل همه قالبها) مواردی است که متقاضیان میتوانند برمبنای آن نسبت به ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.
پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» از دو طریق آنلاین با رجوع به سایت جشنواره به نشامی jdfest.ir و مراجعه حضوری به دبیرخانه به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، روبروی ایستگاه متروی دروازه دولت، خیابان خاقانی، پلاک ۸۱، طبقه سوم آماده دریافت آثار شرکت کنندگان است.
یادآور میشود، پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» ۱۵ تا ۱۷ مهرماه به دبیری بهزاد رشیدی برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





