نمایش «به وقت تهران» به کارگردانی الهام شعبانی از اجرا در مجموعه تئاتر شهر در موج مجدد کرونا انصراف داد.
به گزارش سینماسینما، نمایش «به وقت تهران» به نویسندگی لیلی عاج، کارگردانی الهام شعبانی و مجری طرحی رها جهانشاهی از اجرا در مجموعه تئاتر شهر برای حفظ امنیت جانی بازیگرانش در شرایط گسترده شدن موج مجدد کرونا انصراف داد و آن را یه زمان دیگری موکول کرد.
«به وقت تهران» که اولین تجربه کارگردانی الهام شعبانی محسوب میشود، قرار بود از ۱۹ فروردین در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود که با توجه به شرایط پیش آمده و به دلیل شیوه اجرایی نمایش از اجرا در این ایام انصراف داد.
بازیگران این اثر عبارتند از یلدا عباسی، سوده شرحی، مسیح کاظمی، غزاله جزایری، فرزانه سهیلی، سمیه برجی و بهاره مشیری.
از دیگر عوامل این نمایش میتوان به امیر حسین دوانی (طراح صحنه)، علی کوزه گر (طراح نور)، اشکان فرامرزی (آهنگساز)، علیرضا شریفی و محمدرضا شریفی (طراح حرکت)، مهران میرمیری (طرح صدا)، حمید ملاحسینی (برنامه ریز)، مهشید سلطانی (منشی صحنه)، حمیدرضا ژاله (مدیر صحنه )، همایون تمدن (عکاس)، سارا حدادی (مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی) اشاره کرد.
این اثر که به معضلات اجتماعی زنان می پردازد با بیش از ۵ ماه تمرین در انتظار طبیعی شدن شرایط برای اجرا بود که با روند پیش رو و تصمیم گروهی از اجرای خود انصراف داد.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مجید رحمتی و کهبد تاراج با «خالی» به صحنه میآیند/ «بی پایانی…» به تئاتر شهر رسید
- چهل و دومین جشنواره فیلم فجر؛ معرفی هیأت انتخاب و داوری بخش فیلم کوتاه
- «سرهنگ ثریا» و فیلم جدید منوچهر هادی در راه اکران
- نمایش مستندهایی از احمد میراحسان تا لیلی عاج/ ادامه اکران حقیقت
- نمایش«بابا آدم»؛ روکردن یک پرونده قدیمی در ته یک بایگانی کهنه
- پوستر نمایش «بابا آدم» منتشر شد
- لیلی عاج: میخواستم مخاطبان منشا رنج طبقه متوسط را روی صحنه ببینند
- معضلی به نام بلیت مهمان در تئاتر/ کسی مفت کار انجام نمیدهد!
- تمجید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایش «کمیته نان»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





