تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 200822

فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده، در باشگاه «سینما اندیشه» در فرهنگسرای اندیشه، نمایش و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده از ۱۰ مردادماه در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شده که، محوریتی ضدجنگ و با پرداختن به موضوعی انسانی دارد.

حسین مهری، توماج دانش بهزادی، محمود نظرعلیان، مجید سعیدی، حامد طاهری، ایوب دمان و … از جمله بازیگران فیلم «تدفین» هستند و محل روی دادن قصه یک روستای مرزی است که به صورتی نمادین پیام صلح و دوستی مردم ایران را نشان می دهد .

محمد تنابنده علاوه بر این اثر، فیلم بلند «آبستن» را نیز کارگردانی کرده و همچنین سال‌هاست به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت می‌کند که مجموعه‌های «نون خ»، «پایتخت» و «دودکش» آثاری هستند که وی در آن‌ها به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت داشته است.

این فیلم پس از نمایش، با حضور کارگردان و عوامل فیلم و نغمه دانش آشتیانی، روزنامه نگار و منتقد فیلم و محسن سلیمانی فاخر، نویسنده و منتقد سینما، نقد و بررسی می شود.

این نشست ۲ مهرماه ماه ساعت ۱۷ برگزار می شود و حضور برای سینما دوستان وعلاقه مندان؛ به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی، فرهنگسرای اندیشه آزاد و رایگان است.

لینک کوتاه

 

آخرین ها