با توجه به استقبال از نمایشهای آنلاین چهاردهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»، ۱۵فیلم پُرمخاطب این دوره در آخرین روز جشنواره دوباره به نمایش گذاشته میشوند.
به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»، مدیر روابط عمومی جشنواره بینالمللی سینماحقیقت با اعلام این خبر افزود: با مساعدت دبیر محترم جشنواره و همراهی سامانههای هاشور، فیلیمو، نماوا و تیوا، ۱۵ مستند پُرمخاطب این دوره «سینماحقیقت» در روز سوم دیماه به نمایش گذاشته میشوند.
شهنام صفاجو اضافه کرد: این یک فرصت برای علاقمندانی است که فیلمهای پُرمخاطب جشنواره را ندیدهاند. همینطور تهیهکنندگان و کارگردانان حاضر در جشنواره میتوانند از این فرصت برای بالا بردن امتیاز فیلمهای خود به منظور کسب جایزه تماشاگران بهره ببرند.
وی یادآور شد: برترین فیلم از نگاه تماشاگران، حاصل جمعبندی آرای کاربران «خانه جشنواره» در سامانه هاشور است که پس از تماشای فیلمها و براساس سه گزینه خوب، متوسط، ضعیف، به آن اثر رای دادهاند. جایزه پُرمخاطبترین فیلم نیز مختص چهار سامانه یادشده است که هر یک براساس تعداد بلیتهای به فروش رسیده، جایزهای به پُرمخاطبترین فیلم آن سامانه میدهند.
شهنام صفاجو در پایان گفت: مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بینالمللی سینماحقیقت ساعت ۱۷ چهارشنبه سوم دیماه برگزار میشود.
چهاردهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم به صورت آنلاین از ۲۵ آذرماه شروع شده و تا دوم دی ماه ادامه دارد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- معرفی برگزیدگان جشنواره سینماحقیقت هجدهم/ وزیر ارشاد: ما مسئولان خودنظامپنداری را کنار بگذاریم
- جشنواره سینماحقیقت به ایستگاه پایانی رسید/ آخرین جایزه ناصر طهماسب
- گزارش اختتامیه جشنواره «سینماحقیقت»/ «جاهای خالی پر شود»؛ بهترین فیلم جشنواره
- اختتامیه جشنواره «سینماحقیقت» را در کدام پلتفرم ببینیم؟
- توضیحاتی درباره پلتفرمهای چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد





