هنگامه قاضیانى بازیگر تئاتر و سینماى ایران، این بار در یک تجربه تازه روى صحنه تالار وحدت مى خواند.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر که پیش از این در فیلمهاى “من مادر هستم”، “به همین سادگى” و “سعادت آباد” آواز خوانده است، این بار در یک کنسرت بانوان، روز شنبه ۱۹ دى ۹۴ ساعت ۱۵ در تالار وحدت قطعاتى را خواهد خواند.
سپهر صاحبى مدیر موسسه “رنگین کمان هنر” و تهیه کننده کنسرت هنگامه قاضیانى درباره ارکسترى که قاضیانى را همراهى مى کند و قطعاتى که در این کنسرت اجرا مى شود توضیح داد:”ترانه پوریوسف در این کنسرت علاوه بر نوازندگى فلوت، سرپرستى ارکستر را برعهده دارد و در این ارکستر نیز مژگان ابوالفتحى کاخن، دایره و پرکاشن، ندا بهزاد کاخن، تنبک و پرکاشن، گلبرگ پرویزى بیس، پانیذ شفائى کلارینت، غزاله شیرازى ویولن سل، یلدا صمدى پیانو و آذین ملک زاده کمانچه مى نوازند. بناست در این کنسرت بازخوانى چند ترانه قدیمى، با تنظیم و سبک و سیاق مدرن که توسط رضا تاجبخش تنظیم شده اند، خوانده مى شود.”
هنگامه قاضیانى بازیگرى که پیش از این در سالهاى ۸۶ و ۹۰ براى بازى در فیلمهاى “به همین سادگى” و “روزهاى زندگى” موفق به دریافت سیمرغ بلورین نقش اول زن شده بوده، سال ۸۷ در کنسرت خیریه “دنگ شو” براى کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش محک، همچنین در کلیپ “اى ایران” سامان مقدم و سال ۹۰ نیز در سرود “اى ایران” شهداد روحانى تجربه هاى موفق آوازى پشت سر گذاشته است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اعلام جرم دادستان تهران علیه هفت سینماگر و یک فعال رسانهای
- تازهترین اظهارات ضرغامی درباره شجریان، قاضیانی و آتشی
- هنگامه قاضیانی آزاد شد
- هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی بازداشت شدند
- حسام منظور در «جزیره» مقابل دوربین سیروس مقدم رفت
- هنگامه قاضیانی در سریال «جزیره» بازی میکند
- دیکتهای پرغلط/ نگاهی به فیلم «سازهای ناکوک»
- سازهای ناکوک فیلمنامه/ نگاهی به فیلم «سازهای ناکوک»
- مروری بر کارنامه هنری هنگامه قاضیانی به بهانه زادروزش در گفتگو با ناصر ضمیری/ بازیگر نقشهای ماندگار
- یادداشت هنگامه قاضیانی درباره فیلم «سرکوب»
- تداوم موفقیت بینالمللی بازیگران میرکریمی
- اکران کمدی «به وقت خماری» بعد از «عصبانی نیستم»
- اتمام فیلمبرداری فیلم کمدی محمد حسین لطیفی
- رعنا آزادیور با هنگامه قاضیانی و ابوالفضل پورعرب همبازی شد
- فیلم ۲۷ ساله تام کروز و نیکول کیدمن روی آنتن
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





