در پی اعلام اینکه آهنگ نماهنگ «ایستاده ایم ۲» از کار دیگری کپی شده است دستاندرکاران این پروژه درباره این شائبه و دلیل حذف برخی نسخههای آن از یوتیوب توضیح دادند.
نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری که در هفته گذشته رونمایی شد، در روزهای اخیر با حواشی مختلفی از سوی منتقدان همراه شد.
این نماهنگ به کارگردانی محمدباقر مفیدیکیا و خوانندگی حسین حقیقی روایتی است از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز ۶۵۵ در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه.
در میان انتقادهای وارد شده به این اثر، در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی درباره این نماهنگ منتشر شد که آخرین آنها از کپی بودن ملودی این نماهنگ حکایت میکرد. در این اخبار تصویری از نسخه این نماهنگ در سایت یوتیوب منتشر شد که این سایت رسمی انتشار فیلم «ایستاده ایم ۲» را به دلیل جعلی بودن آن از سوی شرکتی به نام CHBK حذف کرده است.

بنابر اطلاع رسانی روابط عمومی این نماهنگ، ملودی و تنظیم نهایی این اثر بر عهده آهنگسازی به نام امید روشنبین بوده و کپی نبوده است.
هادی فیروزمندی روابط عمومی باشگاه فیلم سوره حوزه هنری در این باره به خبرنگار مهر گفت: «شرکت CHBK که در اخبار از شکایت رسمی آن حکایت داشت، در واقع شرکت رسمی طرف قرارداد با سایت یوتیوب است که وظیفه آن خدماتی است و اساسا نسخه اصلی موسیقی و موزیک ویدئو نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» توسط باشگاه فیلم سوره حوزه هنری به این شرکت برای انتشار ارائه شده و همین شرکت به نمایندگی از این موسسه نسخه های غیرمجاز را شناسایی و حذف می کند.»
او ادامه داد: «باشگاه فیلم سوره حوزه هنری با سرتیفیکیت این شرکت در سایت یوتیوب کانال رسمی دارد و لذا هر شخص حقیقی یا حقوقی غیر از این موسسه در یوتیوب آثار این موسسه را آپلود کند، از طرف CBHK بلاک و حذف میشود. هم اکنون نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» با کیفیت FullHD و با سه زیرنویس عربی، انگلیسی و اسپانیولی در صفحه باشگاه فیلم سوره در دسترس مخاطبان بین المللی قرار دارد. بنابراین شرکت مذکور با مجوز رسمی از ما و به عنوان نماینده ما، تمام نسخه های جعلی را که از سوی دیگران در یوتیوب منتشر می شود، حذف می کند.»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





