همزمان با اتمام تدوین فیلم نیمهبلند «من ولوتا هستم» به نویسندگی و کارگردانی «اشکان قاسمی» و تهیهکنندگی «مهدی ودادی» این فیلم آماده حضور در جشنوارههای جهانی میشود.
به گزارش سینماسینما، فیلم «من ولوتا هستم» سورئال و داستان آن، روایت آشفتگیهای ذهنی یک مرد سوارکار است که درگیر کارمای رفتارهای اشتباه گذشته در رابطه با همسرش شده است.
اشکان قاسمی، کارگردان «من ولوتا هستم» از سال ۱۳۸۰ با فیلم «شب برهنه» بازیگری در سینما را آغاز کرده و این اثر اولین تجربه او در زمینه فیلمسازی است.
تیزر رسمی این فیلم توسط مسعود رفیعزاده ساخته شده و به تازگی در شبکههای اجتماعی منتشر شده است.
اشکان قاسمی، محمد اعلایی،سولماز حصاری، آوا اصیلیان، محمودرضا فردوس، رضا مرزبان، یوسف دانشور، مهرک شکاری و تایماز ساعی بازیگرانی هستند که در «من ولوتا هستم» ایفای نقش کردهاند.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:
مشاور کارگردان: مهدی ودادی، مدیر فیلمبرداری: مجید درخشان، صدابرداران: علی کیانارثی و اردلان کیانارثی، تدوین: مهدی ودادی و مجید درخشان، مدیر برنامهریزی: امیرعلی قنبری، مدیر تولید و مجری طرح: مجتبی بهرامی، مشاور رسانهای: فرنوش آباء، طراح و مجری گریم: مجید وثیقی، جانشین تهیه: محمدرضا بهرامی، موسیقی: رامبد رافت، صداگذاری: بهروز شهامت، طراح لباس و صحنه: آیدا پوراکبر، منشی صحنه: راضیه عسگری، عکاسان: امیر کرمپور و ساسان سعیدی، اصلاح رنگ: علی تصدیقی، تدارکات: میثم یکتا و مجتبی قهرمانی، سرمایهگذار: افسانه پورآقاخانی، حامیان معنوی: موسسه هنر و سینما، باشگاه سوارکاری آزمون، هادی ساعی مدیر باشگاه آریاسب، امیرحسین قاسمی و علی قاسمی.

عکس: امیر کرمپور
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





