تیزر “درساژ” اولین فیلم بلند سینمایی پویا بادکوبه به تهیه کنندگی سمیرا برادری و روح الله برادری در آستانه برگزاری سی و ششمین جشنواره جهانی فجر رونمایی شد. به گزارش سینماسینما، «درساژ» که پیش از این در بخش نسل جشنواره بین المللی برلین ۲۰۱۸ جایزه هیات داوران را دریافت کرد، در بخش رقابتی جایزه بهترین فیلم اول، جشنواره جشنواره ها و بازار جهانی فجر به نمایش درمی آید.
این فیلم همچنین در جشنواره برلین نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم اول بود.
تیزر “درساژ” توسط بهروز داوودی ساخته شده است.
این فیلم قصه دختری ۱۶ ساله است که در دوراهی ایستاده.
“دًِرِساژ” فضای متفاوت وجدیدی را درباره شکل ارتباطات ،مشکلات و شرایط نوجوانان امروزی جامعه به تصویری می کشد.
در این فیلم علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی،علیرضا ثانی فر،علیرضا آقاخانی،سیامک ادیب،جلال فاطمی،لویی سیفی، یسنا میرطهماسب،باسط رضایی، به آفرید غفاریان،شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می پردازند.
عوامل تولید “دِرِساژ”عبارتند از نویسنده ی فیلمنامه : حامد رجبی. کارگردان: پویا بادکوبه، مشاور کارگردان: کامبوزیا پرتوی. مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی. طراح صحنه: کیوان مقدم. صدابردار: وحید مقدسی، مهدی صالح کرمانی. طراح گریم: محمود دهقانی. طراح لباس: سارا سمیعی. تدوینگر: سپیده عبدالوهاب. طراحی و ترکیب صدا:بهمن اردلان، موسیقی: شهاب پارنج. برنامه ریز: مینا سنگ سفیدی. دستیار اول کارگردان: أمین خنکال. منشی صحنه: سیمین آزادی، فاطمه سیدی. عکاس: امید صالحی. مستند پشت صحنه: یاسین ذاکر. مشاور رسانه ای: بیتا موسوی،جانشین تولید: فؤاد بوربور، مدیر تدارکات: آرش نجفی، آرش صالحی. مدیر تولید: مهدی بدرلو. تهیه کننده: روح الله و سمیرا برادری.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ترکیب داوران جشنواره برلین تکمیل شد
- تنها یک فیلم کوتاه، سهم سینمای ایران در برلین؛ فیلمهای جشنواره برلین ۲۰۲۵ اعلام شد
- اختصاصی سینماسینما/ تازهترین فیلم کارگردان افغانی تبار در مسابقهی جشنواره برلین
- معرفی بخشی از فیلمهای جشنواره برلین
- کدام فیلمها برای جشنواره کن ۲۰۲۵ شانس دارند؟
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «نور» تام تیکور؛ داستان خانواده، امید و همبستگی در افتتاحیه برلیناله
- تاد هینز رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم برلین شد
- تازههایی از هفتاد و هشتمین جشنواره کن
- مدیر جشنواره برلین راهی جشنواره ایتالیایی شد
- معرفی داوران جشنواره برلین ۲۰۲۴
- ۲ فیلم ایرانی در جشنواره برلین
- راهیابی ۳ فیلم ایرانی به جشنواره برلین
- ۱۱ ایرانی در بخش استعدادهای برلین
- حمایت صندوق جهانی سینما از پروژه ایرانی
- برندگان برلین به انتخاب منتقدان بینالمللی فیلم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





