در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر، از پوستر رسمی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» اولین ساخته سینمایی بابک خواجهپاشا رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، همزمان با تحویل نسخه نهایی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به نویسندگی و کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیهکنندگی سجاد نصرالهینسب به دفتر چهل و یکمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر، از پوستر رسمی این فیلم رونمایی شد.
طراحی لوگو و پوستر این فیلم را محمد روحالامین برعهده داشته و عکاسی آن را صمد قربانزاده انجام داده است.
«در آغوش درخت» توسط گروهی جوانِ تازهنفس و با نمایش قابهایی خارج از فضای تهران در شهر ارومیه به تولید رسیده و با خلق داستانی شاعرانه، آخرین تلاشهای یک خانواده در آستانه فروپاشی را به تصویر میکشد.
مارال بنیآدم، جواد قامتی، روحالله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران «در آغوش درخت» را تشکیل میدهند. این فیلم حاصل مشارکت سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواجشان میگذرد، جهان زیبای فرزندانشان را برهم میریزد. کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمیشناسند.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «در آغوش درخت» بهترین فیلم جشنواره کانادایی شد
- «باشو غریبه کوچک» به جشنواره تورنتو میرود
- جایزه جشنواره روسی به «در آغوش درخت»
- «در آغوش درخت» به اکران آنلاین رفت
- کانون پرورش فکری جزییاتی از تولید انیمیشن برنده اسکار اعلام کرد
- نشریه ورایتی پیشبینی کرد؛ انیمیشن ایرانی نامزد جایزه اسکار میشود
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ معرفی آثار راهیافته به بخش مسابقه سینمای ایران
- با اعلام آکادمی داوری؛ نامزدهای اولیه اسکار معرفی شدند/ یک انیمیشن ایرانی در میان آثار
- جشنواره فیلم جهانی آسیایی به «در آغوش درخت» جایزه داد
- جایزه طلای جشنواره ژاپنی به «زمین بازی» رسید
- اکران «در آغوش درخت» برای ناشنوایان و کمشنوایان
- توضیح تهیهکننده «در آغوش درخت» درباره چگونگی حضور در رقابت اسکار
- برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بینالمللی؛ «در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار شد
- «در آغوش درخت» راهی شارجه امارات شد
- «تمساح خونی» و «آبی روشن» آنلاین اکران میشوند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





