پوستر فیلم «خانواده آقا بابک» به کارگردانی امینرضا علیمحمدی به بهانه حضوری جهانی این اثر کوتاه و نمایش در بخش شورت کرنر جشنواره کن منتشر شد.
به گزارش سینماسینما، «خانواده آقا بابک» فیلمی کوتاه ساخته امینرضا علیمحمدی است که زندگی در کائنات و به دور از بارقههای امید را بیان میکند. جایی که انسان مجبور به جدا شدن از زندگی، زمان، مکان و حتی کالبد خود شده و دچار معنا باختگی میشود.
امین رفیعی تهیهکننده «خانواده آقا بابک» است و سولماز اعتماد و امینرضا علیمحمدی فیلمنامه آن را نوشتهاند.
«خانواده آقا بابک» خرداد ماه امسال در بخش شورت کرنر جشنواره کن فرانسه برای منتقدان، فیلمسازان و تهیهکنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد.
دیگر عوامل این فیلم بدین شرح است: بازیگران: افشین حسنلو، توران رمضانی، عباس ایمانی، امیر مقیمی، لیلا حسینزاده، سعید کریمی، لئوناردو، برنامهریز و مجری طرح: توفیق حیدری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایلبیگی، طراح صحنه: علی خیری، طراح لباس: امینرضا علیمحمدی، طراح چهرهپردازی: محمدسام کیانیفر، تدوین: شیدا گرجی، منشی صحنه: المیرا آزاد، مدیر صدابرداری: عباس ایمانی، طراح و ترکیب صدا: حامد حسینزاده، آهنگساز: هومن نامداری و آرمین اخلاقی، تصحیح رنگ و نور: فربد جلالی، مدیر تولید و تدارکات: امید چنگیزی و محمد چنگیزی، عکاس: سجاد قلیپور، طراح پوستر: شایان شفابخش، گروه کارگردانی: کیان ساربان، علی محمد حسینی، میلاد شریفی، دستیار صدا: مهان گرجی، گروه فیلمبرداری: علیرضا محمدی، سعید حاتمی، حسین آصفی، علی نوری، امیرحسین تکبیری، حسین عسگری، دستیار تدوین: کامیار لطفی، گروه صحنه: فرهاد ابراهیمی، مرتضی سعیدی، تدوین صدا: اعظم خدارحمی، دستیار تولید: مهران عبادی.
پخش بینالمللی این فیلم برعهده سولماز اعتماد است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بایکوت» ایرانی در راه بلغارستان
- «هیچ راه آسانی نیست» به جشنوارهها میرود/ رونمایی پوستر
- «بیثمر» در اولین حضور جهانیاش به آمریکا رسید
- «خانواده آقا بابک» در جشنواره مورد تایید اسکار
- راهیابی «خانواده آقا بابک» به جشنوارهای در لهستان
- راهیابی «خانواده آقا بابک» به یک جشنواره ژاپنی
- «بیثمر» به تهیهکنندگی بهرنگ دزفولیزاده به ثمر نشست
- «حلزون» در دروازه ورود فیلمهای برگزیده برای جوایز اسکار
- پنجمین حضور بین المللی فیلم تولدت مبارک تارا
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





