پوستر «قهرمان» به تهیهکنندگی و کارگردانی الهام آقالری و از تولیدات شبکه مستند با طراحی نوید برهمند همزمان با حضور در بخش ویژه چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت منتشر شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «قهرمان» به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام آقالری از اعضای انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، روایتی از زندگی فاطمه حشمتی مادربزرگی ۸۴ ساله و قهرمان ملی وآسیایی در رشته دومیدانی است که برای شرکت در مسابقه جهانی با دردسرهای زیادی مواجه است و برای رفع موانع برای حضور در مسابقه بسیار تلاش میکند. این مستندذبه جشنواره مستند «سینما حقیقت» راه پیدا کرده و چهارشنبه ۲۶ آذر در نماوا، جمعه ۲۸ آذر در هاشور(نمایش عمومی)، شنبه ۲۹ آذر در تیوا و یکشنبه ۳۰ آذردر فیلیمو اکران می شود. پوستر «قهرمان» را نوید برهمند طراحی کرده است که پیش از این طراحی پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و طراحی پوستر فیلم های آزاده، نوار ویدیو، آرا و… رابرعهده داشته؛ از دیگر عوامل آن هم می توان به تدوین: بابک حیدری، تحقیق، پژوهش و نگارش: مهدی جوزایی، الهام آقالری، مدیر تصویربرداری: عبدالله شکری، تصویربرداران: محمد آقامحمدی، الهام آقالری ،صدابردار:علی بلند نظر، صداگذار: شاهین پورداداشی، موسیقی: صبا ندایی، اصلاح رنگ ونور: حمیدرضا فطوره چیان، برنا جمشیدی، پخش بین الملل: میلاد خسروی بالدی ،ساخت تیزر: عبدالله شکری، مدیرتولید ، برنامه ریز و روابط عمومی : علی کشاورز، ترجمه: حسن شرف الدین، زیرنویس: رضا تاریوردی ، عکاس: علی کشاورز، سمیه میری و دستیار تهیه: مطهره کشاورز محمدیان اشاره کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- از وعده تحول تا نداشتن نگاه سمپات
- اعلام ۱۱ مستند بلند بخش مسابقه بینالملل «سینماحقیقت ۱۹»
- ۱۶۰۶ قطعه عکس به دبیرخانه مسابقه «از قاب تا روایت» رسید
- درباره سه مستند سینماحقیقت/ از جسارت نمایش عریان اعتیاد تا عشق به سینما در اتاق آپارات
- برگزاری دومین جلسه شورای سیاستگذاری؛ دو بزرگداشت و یک نکوداشت در جشنواره «سینماحقیقت»
- «احمد»، «عیدوک» و «فرشتهها» نمایش داده میشود
- محمدعلی الستی مطرح کرد؛ سینمای معناگرا نباید وارد سینمای مستند شود/ پیشنهاد تغییر نام جشنواره به «سینما واقعیت»
- پوستر «کنج» رونمایی شد/ متقاضی «سینماحقیقت»
- عاید نباء در پنل «غزه» سینماحقیقت
- مروری بر برگزیدگان ادوار جشنواره سینماحقیقت که فیلم داستانی ساختهاند/ از نرگس آبیار تا مهدی شامحمدی، محمد کارت و محمدحسین مهدویان
- ورنر هرتزوگ به «قهرمان» اصغر فرهادی جایزه میدهد
- مهلت ارسال اثر به جشنواره سینماحقیقت تمدید شد
- وحید اسفندیاری: موافق تعدد جوایز در جشنوارهها نیستم
- گفتگوی سایت جشنواره کن با اصغر فرهادی/ من عاشق داستانم تا سینما
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





