در حالی که فیلم «بورات۲» کاملا مخفیانه ساخته شده با انتشار تریلر فیلم به نظر میرسد ساشا بارون کوهن قصد دارد در آستانه انتخابات ۲۰۲۰، در این رویداد تاثیرگذار شود.
به گزارش سینماسینما به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم جدید ساشا بارون کوهن که در ادامه «بورات» سال ۲۰۰۶ ساخته شده پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ۲۳ اکتبر (۲ آبان) در آمازون به نمایش درمیآید.
آمازون با انتشار تریلر فیلم برای نخستین بار صحنههایی از فیلم جدید «بورات» را که به صورت کاملاً مخفیانه ساخته شده، آشکار کرد.
فیلم «بورات ۲» با عنوان «بورات: فیلم سینمایی بعدی» بار دیگر ماجراهای «بورات» را به عنوان یک ژورنالیست قزاق تصویر میکند و ساشا بارون کوهن مثل فیلم قبلی در این نقش ظاهر شده است. وی در این فیلم با آمریکای محافظهکار رو در رو شده و سیاستمداران جمهوریخواه را به چالش گرفته است.
این فیلم را جیسون وولینر کارگردانی کرده و تریلر نشان میدهد که بورات همراه دخترش از قزاقستان به آمریکا میرود تا یک ماموریت ویژه را انجام دهد که بخشی از آن حضوری غافلگیرکننده در سخنرانی مایک پنس است. کوهن با لباس مبدل به شکل ترامپ درآمده که عروسکی نیمه برهنه و بزرگ را روی شانههایش حمل میکند و به مایکل پنس میگوید: این را برای تو آوردهام. این در حالی است که معاون رییس جمهوری میخواست در میان جمعیت صحبت کند.
در بقیه تریلر این کمدین توسط پلیس روی زمین کشیده میشود، در صحنهای دیگر برای خرید لباس برای هالووین بیرون میرود و در بخشی دیگر برای فرار از ویروس کرونا به یک شهر کوچک روستایی میرود. وی در این صحنهها از دشمنی شدید جمهوریخواهان و دموکراتها میگوید.
همزمان با انتشار این تریلر آمازون برای بازاریابی فیلم در رسانههای اجتماعی توییتر و اینستاگرام حسابی به نام بورات ساگدیف و نیز «دولت رسمی قزاقستان» راهاندازی کرده است.
این فیلم که دنبالهای بر «بورات» است به صورت مخفیانه در طول تابستان فیلمبرداری شده و فیلمنامه آن توسط کوهن، آنتونی هاینس، دن سوویمر و پیتر بینهام نوشته شده است. کوهن و ایرینا نوواک بازیگران فیلم هستند.
قسمت اول «بورات» در سال ۲۰۰۶ با موفقیت همراه بود و بیش از ۲۶۰ میلیون دلار فروش کرد و کوئن نیز برای بازی در این فیلم برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد.
فیلم جدید «بورات» یکی از نخستین فیلمهایی بود که در دوران کرونا ساخته شد و با رعایت نکات بهداشتی و گاه در شرایط خطرناک جلوی دوربین رفت.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





