علی ژکان، ابراهیم ایرجزاد، محمدسام قریبیان و مهرداد خوشبخت در تدارک ساخت فیلمهای جدیدی هستند.
به گزارش سینماسینما، علی ژکان سال ۱۳۹۶ آخرین فیلمش را با نام «اولین امضا برای رعنا» ساخت و بعد در سال گذشته سراغ اجرای یک نمایش رفت. او به تازگی برای ساخت یک فیلم سینمایی با نام «درخت نورد» متقاضی دریافت پروانه ساخت از سازمان سینمایی شده است.
وی در طول سالهای فعالیت خود فیلمهای «مادیان»، «دخترک کنار مرداب»، «چهره به چهره»، «عیسی میآید»، «سایه به سایه» و «اولین امضا برای رعنا» را هم کارگردانی کرده است.
ژکان فیلمنامهنویس فیلمهای «بهترین بابای دنیا» به کارگردانی داریوش فرهنگ و «سوء ظن» ساخته کاظم معصومی نیز بوده و آذرماه سال گذشته پس از سالها، نمایش «خلوت بیهمایون» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد که اجرایش در آن مقطع با توجه به تعداد کم تماشاگر خیلی زود به پایان رسید.
همچنین ابراهیم ایرجزاد بعد از فیلم پرحاشیه «عنکبوت» قصد ساخت فیلم «بدرود محبوبم» را دارد که درخواست پروانه ساخت آن را ثبت کرده است. او سال ۱۳۹۵ اولین فیلم سینمایی خود را با نام «تابستان داغ» ساخت و حالا تولید سومین فیلمش را تدارک میبیند.
محمدسام قریبیان هم که پیشتر در کنار بازیگری، تجربه ساخت فیلم «۳۶۰ درجه» را به تهیهکنندگی پدرش فرامرز قریبیان و نیز سریال «عالیجناب» را در شبکه نمایش خانگی در کارنامه داشته، این بار قصد دارد فیلم «سکه شانس» را به تهیهکنندگی محسن شایانفر جلوی دوربین ببرد.
در روزهای گذشته بهجز این سه فیلمساز، مهرداد خوشبخت هم برای ساخت فیلمی با نام «پالایشگاه» به تهیهکنندگی سعید سعدی درخواست پروانه ساخت داده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مجوز ساخت غیرسینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- واکنش آقااسفندیار به بیانیه شورایعالی تهیه کنندگان در مورد پروانه ساخت
- از بنی اعتماد و پناهی تا مهدویان و آبیار؛ بیانیه مهم تهیهکننده- کارگردانان: پروانه ساخت را حذف کنید
- حمایت خانه سینما از مطالبه اصناف برای حذف پروانه ساخت
- حمایت سیزده صنف سینمایی از کانون کارگردانان برای حذف پروانه ساخت
- کانون کارگردان سینمای ایران درخواست کرد؛ شورای پروانه ساخت را برچینید/ ممیزی فیلمنامهها را پایان دهید
- نسخه ویژه نابینایان «مادیان» با صدای رعنا آزادیور منتشر میشود
- با موافقت شورای پروانه نمایش آثار سینمایی؛ ۷ فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- «طاووس خانم و ازدواجهایش» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه میرود
- اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
- آیین یادبود بیتا فرهی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد/ پاسداشتی برای بانوی خاص سینمای ایران
- اپیزود سوم «الناز» آماده حضور در جشنوارههای داخلی و خارجی شد/ همه زنهای این شهر مادر نیستند
- صدور ۱۳ پروانه ساخت سینمایی و غیرسینمایی
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- مدیرکل اداره نظارت سازمان سینمایی: شورای پروانه نمایش از دیدن و ارزیابی «برادران لیلا» خودداری کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





