گروهی از سینماگران همزمان با سومین شب از شبهای قدر به مشهد مقدس سفر کردند.
به گزارش سینماسینما، به روال هر ساله و به همت رضا میرکریمی و خانه سینما، با حمایت مالی حوزه هنری گروهی از سینماگران همزمان با سومین شب از شبهای قدر به مشهد مقدس سفر کردند.
سینماگران سه شنبه هشت تیرماه بعد از اذان ظهر از طریق فرودگاه مهرآباد به مشهد اعزام شدند و بعد از نماز صبح چهارشنبه ۹ تیرماه به تهران بازمیگردند.
سینماگران قرار است ضمن زیارت حرم حضرت امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان (سومین شب از شبهای قدر) شرکت کنند.
۱۵۰ نفر از هنرمندان ازجمله رضا میرکریمی، ناصر عنصری، محمدحسین لطیفی، محمدرضا جعفری جلوه، نرگس آبیار، محمد مهدی عسگرپور، حسن زاهدی، مجید رجبی معمار، محمدحسین قاسمی، کمال تبریزی، حسن برزیده، مجتبی راعی، منوچهر محمدی، جواد نوروزبیگی، اصغر همت، حبیب ایل بیگی، محمدعلی زم، علی سرتیپی، محمدرضا عباسیان، محمد حمزهزاده، مصطفی رزاق کریمی، محمدمهدی حیدریان، محمدصادق آذین، سهیل جهان بیگلری، سعید ابوطالب، اکبر نبوی، محسن مومنی شریف، محمدعلی باشه آهنگر، احمدرضا معتمدی، شهریار بحرانی، محمدرضا دلپاک، مهران رجبی، علیرضا رضاداد، محسن یزدی، حبیب رضایی، کامران ملکی، مهرداد لشکری، شهاب اسفندیاری، دکتردهقانپور، کیوان کثیریان، عبدالله اسفندیاری، جلیل اکبری صحت، مریلا زارعی، محمد پیرهادی، دکتر فیاض، یعقوب رشتیان، محمد مهدی طباطبایی نژاد، ایرج تقی پور، هادی ناییجی، بیژن امکانیان، احمدرضامعتمدی، محمد احمدی، عبدالحمید قدیریان، روانبخش صادقی، میثم مزلقانی، بهمن اردلان، رمضانعلی حیدری خلیلی، علیرضا تابش، امیر اسفندیاری، محمد صلواتی، منصوره وافری، شاپور عالی دایی، حسن شجاعی، پرویز کرمی، جلیل شعبانی مسعود نجفی و حبیب احمدزاده در این سفر حضور دارند. حامی مالی سفر سازمان توسعه سینمایی سوره است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بامداد خمار»؛ عشق، طبقه و زبان تصویر
- هفت اثر جدید در راه شبکه نمایش خانگی
- نرگس آبیار خدای زدن به دل ماجراست
- «شبی که ماه کامل شد» به هند رفت
- نگاهی به سریال «سووشون» اقتباسی از رمان سیمین دانشور/ قابهای زیبای شیراز
- «بامداد خمار»؛ از کتاب ممنوعه تا پلتفرمهای سینمای خانگی
- پرداختن به آیین و فرهنگهای قشقایی در سریال تاریخی «سووشون»
- «بامداد خمار» مهرماه منتشر میشود
- نرگس آبیار، رییس هیئت داوران فستیوال TRT شد
- بیانیه ساترا درباره توقف پخش سریال «سووشون»
- واکنش کارگردان به توقیف سریالش و فیلتر نماوا/ نرگس آبیار: در برابر این حذف بیرحمانه، سکوت نخواهیم کرد
- پس از انتشار اولین قسمت «سووشون»؛ نماوا فیلتر شد
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- درباره متن و حاشیه داوری جشنواره فیلم فجر؛ کمال تبریزی: حس کردم جلسات داوری شنود میشود/ فشار از بیرون مانع پخش «قاتل و وحشی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





