فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوچه ژاپنیها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیهکنندگی علی اکبر ثقفی به نیمه رسید.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی فیلم، با پیوستن علی اوجی، شقایق فراهانی، تینو صالحی، یزدان فتوحی، محمود نظرعلیان، سارا محمدی، بیتا خردمند، علی فتحعلی، سعید کریمی، نفس بازغی و نیکی مظفری لیست بازیگران این فیلم سینمایی تکمیل شد.
پیش از این مجید مظفری، رضا یزدانی، شیدا یوسفی، پیام احمدینیا و فرهاد قائمیان مقابل دوربین فرشاد گل سفیدی به ایفای نقش پرداختهاند.
«کوچه ژاپنیها» که فیلمنامه آن را امیرحسین ثقفی و علی اصغری به طور مشترک به نگارش درآوردهاند، پنجمین فیلم سینمایی ثقفی بعد از فیلمهای «همه چیز برای فروش»، «مرگ کسب و کار من است»، «مردی که اسب شد» و «روسی» است.
«کوچه ژاپنیها» در بستر متفاوتی نسبت به آثار پیشین سازندهاش روایت میشود.
عوامل تولید این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علی نوابی، طراح صحنه و لباس: شراره سروش، طراح گریم: محمدرضاقومی، صدابردار: علیرضا پاک نهاد، تدوین: مستانه مهاجر، موسیقی: ستار اورکی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا ملک پور، منشی صحنه: فاطمه ثقفی، دستیار اول فیلمبردار: امید اله وردی لالانی، دستیار دوم: کیوان محمدی نژاد، گروه فیلمبرداری: علی نانکلی، یاسین بیگدلی، مهدی منادی، دستیار صدا: ابوالفضل جمشیدی، مجریان گریم: حسین استیری، نیلوفر گوهر دوست، دستیار: فرناز افشار، دستیار اول صحنه و لباس: علی سنگینی، مدیر صحنه: محمد حسین خسروی، دستیار دوم صحنه : علیرضا ربانی زاده، دستیار لباس: مریم رضایی، طراح جلوه ویژه میدانی: رضا ترکمان، مجری: حمیدرضا ترکمان، دستیار: حامد ثابت، عکاس: سارا ایوانی جانشین تولید : علی اصغر ثقفی، مدیر تدارکات: اصغر بازگشا، همیاران تدارکات: رحمان سراوانی، صمد اسداللهی، محمد مهری.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «های کپی» اکران میشود
- اعلام اسامی آثار کوتاه داستانی؛ مستانه مهاجر و علی اوجی در جشنواره شهر مدیر شدند
- ادامه یک اتفاق تاریخی؛ ۹ خواننده دیگر در میدان آزادی کنسرت برگزار میکنند
- جشنواره ایتالیایی به دو فیلم ایرانی جایزه داد
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- نسخه ویژه نابینایان «بوتیک» با صدای شقایق فراهانی منتشر میشود
- با رفع توقیف پس از ۳ سال؛ «مهمانی از کارائیب» برای اکران عمومی آماده میشود
- اعتراض تهیهکننده «کوچه ژاپنیها» به عملکرد سالندارها
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای پنج فیلمنامه
- فیلم مهران مدیری به تدوین رسید
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بنگلور شد
- عرضه یک فیلم سینمایی به کارگردانی تینا پاکروان در شبکه نمایش خانگی
- «بهشت تبهکاران» به جشنواره فجر میرسد؟
- علیاکبر ثقفی: عقبنشینی کامل بخش خصوصی در سینما/ دولت شفافسازی کند
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





