نمایش «گورستان چند ملیتی» به نویسندگی و کارگردانیِ سعید درآینده از چهارم دیماه ۱۳۹۸ در عمارت نوفللوشاتو روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، در این نمایش، چند انسان با فرهنگهای مختلف در جایی شبیه یک دادگاه بازخواست میشوند و رویدادهای متعددی برای هریک از آنها رقم میخورد؛ اما در انتها، حکم اجرایی در این دادگاه بسیار متفاوت است. در زندگیِ هر انسانی، تجربیات گوناگونی رخ میدهد. زندگی برای هرکس معنای خاصی دارد و شرایط زندگی برای هرکس متفاوت است؛ گویی زندگی، مجموعهای از افتادنها، برخاستنها و به پیش رفتنهاست.
بازیگران این اثر محسن امامی، علی ریاحیزاده، مریم نوروزی، سعید درآینده، پوریا میرمجیدی، امیرحسین رئیس دانایی، اهورا فیجانی، مسعود میاحیپور، فاطمه آمیاحمدی، زهرا عبداللهی، آرش عمادی و محدثه گودرزی هستند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتاند از: دستیار کارگردان: سهیل صمدی؛ مدیر تبلیغات: فریبا جدیدی؛ هماهنگی: شهرآشوب مفتاحی؛ تیزر: گروه هنری آرتکات؛ طراح دکور و نقاش: مژده حسینی؛ پوستر و گرافیست: رویا معتمدی؛ عکاس: فرشاد فیضشلدی و رویا معتمدی؛ گریم: فرزانه جدید، آیدا خواجه وند و محیا اکبری؛ منشی صحنه: زهرا عبداللهی و صدا و نور: سهیل صمدی و امیرحسین نامور.
این اثر، از چهارم تا بیستوهشتم دیماه ۱۳۹۸، ساعت ۱۹:۳۰ به مدت شصت دقیقه در عمارت نمایشی نوفللوشاتو به نشانیِ حافظ، خیابان نوفللوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچۀ زیبا، عمارت نوفللوشاتو روی صحنه خواهد بود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایشهای عمارت نوفللوشاتو برای آذرماه اعلام شد
- عمارت نوفل لوشاتو با چه نمایشهایی میزبان مخاطبان است؟/ «سلول» اواخر آبان میآید
- بهزاد عبدی و ابوالفضل حاجیعلیخانی به نمایش «سلول» پیوستند/ «حمله به تایتان»به تئاتر شهرزاد میآید
- «سلول» در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه میرود
- «فینجین» و «ماهرخ» دوباره روی صحنه میروند
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از سه نمایش در روزهای داغ مرداد
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از بیش از ۵۰ هزار مخاطب در سال ۱۴۰۳
- دلافکار: اکبر زنجانپور تاریخ تئاتر ماست/ زنجانپور: «یوزفکا» بغضمان را باز کرد
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- «دِویل» به ۵ اجرای پایانی رسید/ بررسی نمایش در یک گفتگوی مجازی
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- «دِویل» با ردهبندی سنی روی صحنه میرود
- «بوف آوازهایش را میخواند» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
- عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش جدید به استقبال پاییز میرود
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش تازه از مخاطبان/ «حق با مردم بود» تمدید شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





