مریم نشیبا گوینده قدیمی درباره اهمیت توجه به پیشکسوت ها در رادیو و عرصه های دیگر بیان کرد که آدم ها نیاز به نوازش و محبت دارند.
به گزارش سینماسینما، مریم نشیبا گوینده قدیمی درباره اهمیت توجه به خواسته های پیشکسوت های رادیو گفت: پیشکسوت ها در هر زمینه ای جایگاه ویژه ای دارند، پیرشان درآمده است و با نبود امکانات ساخته اند، آنها مطالعه و کار کرده اند و عشق ورزیده اند تا به جایگاه هایی که دارند، رسیده اند.
وی ادامه داد: به طور مثال در زمینه دوبلاژ صداهایی را می شناسید که دیگر نمونه آنها وجود ندارد و دیگر تکرار نمی شوند. چطور ما قدر پدر و مادر و بزرگترها را می دانیم به همین نحو باید به بزرگترهای هر محفلی هم احترام گذاشت. ما طلبکار نیستیم و درست است که حقوق بگیر بوده ایم اما آدمی نیاز به نوازش و محبت دارد و این توجه نشان می دهد که ما مهم هستیم و باعث می شود جوان ترها هم به این احترام تاسی کنند.
نشیبا با اشاره به اهمیت تامین بودن هنرمندان پیشکسوت در مسایل مالی و بیمه نیز تصریح کرد: این یک حقیقت است که باید تمام اقشار در یک نوع رفاه نسبی باشند. هنرمند هم که گاهی کارش جنبه اداری ندارد و درآمدش ثابت نیست باید از این حقوق که کارمندان دیگر از آنها بهره مند هستند، برخوردار باشد و از او غفلت نشود.
این گوینده رادیو در پایان با اشاره به حمایت های معنوی یادآور شد: من خودم به اندازه کافی از طریق برنامه «شب بخیر کوچولو» حمایت و لطف مردم را دریافت می کنم ولی باید به قشر هنرمند که لطیف است و سعی می کند خنده بر لب مردم بیاورد توجه شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





