وحید موسائیان کارگردان سینما درباره فیلم بی نامی یادداشتی را به نگارش درآورده است.
به گزارش سینماسینما، در این یادداشت آمده است:
بی نامی فیلمی از فیلمسازی که در اولین ساخته خود نشان داد قدمهای درستی برداشته و از کاری که می کند به خوبی آگاه است. با ارزشترین کار کار گردان حفظ ساختاری است که برای فیلمش در نظر داشته و آنرا تا به آخر حفظ کرده. بازی حسن معجونی عالی و بازیگران فرعی هم بخوبی هدایت شده اند. طراحی صحنه بهزاد آدینه بخوبی در خدمت فضای فیلم است. از صحنه های بیاد ماندنی فیلم صحنه اجرای نمایش در پایان فیلم است. فیلم می توانست جایگزین بعضی از آثار ضعیف جشنواره باشد که نادیده قرار گرفته شد. اما فیلمسازی راهی طولانی است که با یک جشنواره تمام نمی شود.
برچسبها: حسن معجونی, فیلم بینامی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- نسخه ویژه نابینایان «لیلی با من است» با صدای حسن معجونی منتشر میشود
- هیئت داوران جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» معرفی شدند
- مثل تماشای دریا/ نگاهی به فیلم «جاده خاکی»
- اما سفر نیست علاجِ این درد/ نگاهی به فیلم «جاده خاکی»
- فینالیستهای خندانندهشو۳ مشخص شدند
- ششمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- معجونی، ژوله و جوان داوران خندانندهشو ۳ شدند
- اسکار آمریکای جنوبی به «جاده خاکی» رسید
- رمز و رازهای سر به مهر/ نگاهی به فیلم «گورکن»
- معرفی هیات انتخاب چهارمین جشن فیلم کوتاه ده
- گفتوگو با ویشکا آسایش بازیگر «گورکن» / بازی خوب نتیجه کارگردانی درست است/ سفید شدن موهایم را دوست دارم
- میتوان به همه مشکوک بود! / «گورکن»، درام اجتماعی با رویکرد روانشناسانه
- «آبادان یازده ۶۰ » به صورت آنلاین اکران میشود
- اولین تصویر از حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





