فیلم ترسناک «آینه شیطان» به کارگردانی فرید ولیزاده در لواسانات تهران کلید خورد.
به گزارش سینماسینما، فیلم ترسناک «آینه شیطان» به کارگردانی فرید ولیزاده در لواسانات تهران کلید خورد.
در فیلم سینمایی «آیینه شیطان»، «حسین قلی پور» فیلمبرداری این اثر را بر عهده دارد و سعادت بسطام مسئولیت جلوههای رایانهای این فیلم را به صورت همزمان انجام میدهد. پس از پایان یافتن گریم بازیگران زن فیلم «آینه شیطان» تست گریم بازیگران این فیلم نیز به پایان رسید و این فیلم امروز در ویلایی در لواسان کلید خورد.
همچنین این فیلم یکی از ترسناکترین فیلم های ژانر وحشت بعد از انقلاب خواهد بود که با ساختار جدیدی درپیشرو دارد باور پذیری و ترس در این فیلم درمقیاس با فیلم قدیمی شب ۲۹ خواهد خواهد بود.
قصه «آینه شیطان» راجع به زوج های جوانی است که با وسوسه شیطان در آینه اعمال گرفتار میشوند.
برخی عوامل این فیلم تا به امروزعبارت از: مدیر فیلمبردار: حسین قلی پور، طراح گریم: محسن ملکی ، طراح صحنه ولباس:قاسم مربی، مدیر جلوه های کامپوتری: سعادت بسطام،صدابردار: مسعود حمیدیان، چهره پرداز بانوان: ویدا حیدری، تدوینگر:منوچهر صانعی، عکاس: نیلوفر اسدی، مدیر تولید: سعید حسینی، منشی صحنه : بهناز حسینی، دستیار صحنه و لباس: سحر پزشکی،برنامه ریز: علیرضا یعقوبی، بازیگردان: علیرضا شکیبا، روابط عمومی فوژان: سعید گلزار، کارگردان و تهیه کننده: فرید ولی زاده مجری طرح :موسسه فوژان فیلم
بازیگران:سحر واثقی، زهرا سادات رضوی، سوگل خالقی، علرضا شکیبا و گل ناز عباسی، باهنرمندی: مرتضی ضرابی و غزاله نظر و با حضور فرید ولی زاده نگارش فیلمنامه «آینه شیطان» رابه طور مشترک، کیانوش اسلامی و فرید ولی زاده برعهده دارند.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





