فیلم ترسناک «فلکزده» با فروش تقریبی ۱۸۶ هزار دلار در در ۵۹ سالن سینمایی که در اختیار داشت، صدرنشین گیشه آخرهفته آمریکای شمالی شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، فیلم ترسناک «فلکزده/The Wretched» محصول کمپانی آیافسی فیلمز در صدر گیشه نحیف آخر هفته آمریکای شمالی قرار گرفت.
«فلکزده» توانست در ۵۹ سالن سینما به فروش تقریبی ۱۸۶ هزار دلار دست پیدا کند. این میزان فروش که در مدت سه روز جمعه، شنبه و یکشنبه (۲۲، ۲۳ و ۲۴ می) به دست آمد معادل حدودا ۳ هزار دلار برای هر سینما در طی این سه روز است.
در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها ۳۴۸ سالن از ۵۴۰۰ سالن سینمای آمریکای شمالی فعال هستند که از این تعداد ۱۶۹ تای آنها به صورت «سینما ماشین» فیلم ها را نمایش می دهند.
بنا به اعلام کام اسکور، البته هفته گذشته تنها ۲۱ «سینما ماشین» فعالیت داشتند.
کمپانی آیافسی فیلمز تنها پخش کننده ای است که میزان فروش آخر هفته فیلم خود را اعلام کرده است.
فیلم ترسناک «فلکزده» که اولین بار در جشنواره بین المللی فنتیژا سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد از روز نخست اکرانش در روز یک می تا به امروز ۵۴۸ هزار دلار فروخته است.
برت پیرس و درو پیرس کارگردانان و فیلمنامه نویسان مشترک «فلکزده» هستند.
این فیلم درباره پسر جوانی است که یک جادوگر شرور را در نزدیکی یک جنگل پیدا می کند. جان پل هاوارد، پیپر کوردا و جمیسون جونز بازیگران فیلم هستند.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





