متقاضیان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تا پایان آذر فرصت دارند تا آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، ثبت نام شرکت در بخش «مسابقه تبلیغات سینمای ایران» در سه رشته عکس، پوستر، تیزر و آنونس از ۱۶ آذر و پس از انتشار فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آغاز شد و یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹ به پایان خواهد رسید.
بر اساس این خبر، این بخش با هدف تشویق، تقویت و بکارگیری روشهای خلاقانه و مؤثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و جذب حداکثری مخاطبین و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاعرسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه در بخشهای عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی برگزار میشود.
متقاضیان میتوانند جهت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شرکت و بارگذاری نمونههای آثار خود مطابق بند شرایط اختصاصی مقررات اقدام کنند.
بر اساس شرایط عمومی مندرج در فراخوان جشنواره سی و نهم، متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت اینترنتی جشنواره، پس از عضویت در سایت جشنواره در قسمت ثبتنام فرم شرکت در مسابقه را تکمیل نمایند.
بر این اساس، تمام فیلمهای سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که بعد از ۱۰ دی ماه سال ۱۳۹۸ تا ۳۰ آذرماه سال ۱۳۹۹ در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا در سامانه های نمایش درخواستی به صورت آنلاین به نمایش عمومی درآمده باشند، میتوانند در مسابقه شرکت کنند.
بر اساس دیگر بندهای این فراخوان، محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد و آثار ارزیابی شده در دوره گذشته، در این دوره پذیرفته نمیشوند. همچنین تفسیر مقررات، رفع ابهامات و اخذ تصمیم نهایی در خصوص موضوعات پیشبینی نشده به عهده دبیر جشنواره است و دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخشهای مختلف جشنواره (کتاب، نشریه روزانه، تیزر، فضای مجازی و…) خواهد بود.
شرایط اختصاصی شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است:
بخش عکس:
۱- بارگذاری فایل تصاویر در سایت جشنواره در فرمت JPG، با حداقل کیفیت ۶ مگاپیکسل ضروری است.
۲- در صورت تعدد آثار، عکسهای هر فیلم میبایست به صورت جداگانه بارگذاری شود.
۳- تعداد آثار ارسالی از هر عنوان، ۵ عکس صحنه و ۳ عکس پشت صحنه است.
۴- هرگونه دخل و تصرف در عکسها به شکلی که اصالت عکس را مخدوش کند، مجاز نیست.
بخش پوستر:
۱- بارگذاری فایل پوستر در سایت جشنواره با فرمت JPG، با کیفیت ۱۵۰DPI و در قطع ۷۰*۱۰۰ ضروری است.
۲- پوسترهای ارائه شده باید از میان آثار رسمی و استفاده شده در تبلیغات فیلم دارای مجوز سازمان سینمایی باشد.
۳- در این بخش تنها پوستر فارسی فیلمها مورد ارزیابی قرار میگیرند.
بخش آنونس و تیزر:
۱- هریک از نسخههای موردنظر میبایست بهصورت مجزا با فرمت MP4 و حجم حداکثر ۵ مگابایت در سایت جشنواره بارگذاری شود.
۲- ارائه نامه رسمی تهیه کننده و یا موسسه پخش مبنی بر تایید استفاده از نسخه ارائه شده در تبلیغات برای هر عنوان الزامی است.
جوایز:
* سیمرغ بلورین به بهترین عکس
* سیمرغ بلورین به بهترین پوستر
* سیمرغ بلورین به بهترین آنونس و تیزر
سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بهمن ماه ۱۳۹۹ به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایینژاد برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ اعلام نامزدهای مسابقه تبلیغات سینمای ایران
- انتشار فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و سومین جشنواره فیلم فجر
- معرفی هیات انتخاب و داوری مسابقه تبلیغات جشنواره فیلم فجر
- انتشار فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
- جشنواره چهلم؛ بی پوستر
- معرفی نامزدهای مسابقه پوستر تئاتر فجر/ اعلام جدول نمایشهای خیابانی
- پوسترهای چهلمین جشنواره تئاتر فجر داوری شد
- فهرست تفصیلی سهم صاحبان آثار و سینماها در جشنواره فجر۳۹ منتشر شد
- در دفاع از فضای مجازی
- اثرِ انتظار
- سینمای ایران به کجا میرود؟
- نکته ها و تاملاتی درباره سی و نهمین جشنواره فیلم فجر
- مردم؛ تحقیر یا تفسیر!
- برشهای کوتاه/ کلیپ بزرگداشت مرحوم چنگیز جلیلوند
- کرونا به نفع اختتامیه جشنواره فیلم فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





