تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۶:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 85577

سینماسینما، علی پاکزاد– بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «با خودم فکر می کردم که آیا مردم نقش جدید من را خواهند پذیرفت و آیا برای آنها جالب خواهد بود. راهنمایی های محسن تنابنده این میان بسیار تاثیر گذار بود و توانستم که بهتاش فریبا را به آن چیزی که می خواستم برسانم.»

به گزارش سینماسینما ، بهرام افشاری در سال‌های اخیر و با بازی در نقش‌های مختلف توان خود را در بازیگری به نمایش گذاشته است. او در «پایتخت۵» حضور پیدا کرد و نقش متفاوتی را از خود ارائه داد و مورد پسند مخاطبان هم قرار گرفت. افشاری راهنمایی‌های محسن تنابنده را در سریال «پایتخت۵» برای رسیدن به نقش بسیار ارزشمند می‌داند.

بهرام افشاری بازیگر سریال «پایتخت ۵» درباره نقش آفرینی در این سریال گفت: «از طریق تئاتر با احمد مهران فر آشنا شدم . مهران فر از من خواست که به دفتر سیروس مقدم بروم و در آنجا با این دوستان درباره حضور در این سریال گفت و گو کنم. با آقای تنابنده و دوستان دیگر آشنا شدم یعنی همکاری من با این گروه از سال ۹۰ یا ۹۱ بود که شکل گرفت. در «پایتخت۲» حضور کوتاهی داشتم که از لحاظ داستانی تجربه بسیار خوبی برای من بود. با آقای تنابنده همکاریهای دیگری در ادامه داشتم تا اینکه به «پایتخت ۵» رسیدیم. ناخوداگاه فشار عجیبی را حس می کردم. به این دلیل که من در «پایتخت ۲» حضور داشتم با یک قصه و شخصیت متفاوت و قرار بود این بار بسیار متفاوت تر ظاهر شوم.»

او ادامه داد: «با خودم فکر می کردم که آیا مردم نقش جدید من را خواهند پذیرفت و آیا برای آنها جالب خواهد بود. راهنمایی‌های محسن تنابنده این میان بسیار تاثیرگذار بود و توانستم که بهتاش فریبا را به آن چیزی که می خواستم برسانم. از قسمت‌های ۴ یا ۵ به بعد مردم به بهتاش فریبا علاقه‌مند شدند. با تیم بسیار قوی کار کردم.  غیبت داشتم و بعد از مدتی به این تیم اضافه شدم. به هر حال کار ساده ای نبود اما معتقدم که توانستیم با کمک هم به خوبی آن را انجام دهیم. می دانستم که نقش بهتاش فریبا دیده می شود. اما دیده شدن به معنای قابل قبول بودن آن نقش نیست. به هر حال نقش هایی هستند که دیده می شوند، اما تاثیرگذار نیستند.»

افشاری گفت: «تا روز ۲۹ اسفند دعا می کردم که خدا عزت نفس من را حفظ کند و نقشی که بازی کرده بودم به ثمر بنشیند. اما اکنون خدا رو شکر می کنم به این دلیل که مردم نقش من را دوست داشتند.»

این بازیگر با اشاره به لهجه‌های مختلفی که در این سال‌ها در نقش‌هایش داشته، گفت: «خوشبختانه در این چند سال لهجه های مختلفی را بازی کرده ام به گونه ای که بسیاری هنوز نمی دانند که اصلیت من به کجا می رسد. بازیگر مشاهده می کند و ثبت می کند تا در قالبی متفاوت ارائه می دهد. بازیگر باید به گونه ای بازی کند که مخاطب حس کند با یک بازیگر در ارتباط است.»

او گفت: «تجربه های مختلفی را در تئاتر و سینما کسب کرده ام سعی را بر این گذاشته ام که گونه های مختلف در بازیگری را بشناسم و خودم را در آنها قرار دهم. من نمی گویم حتما باید در نقش‌های متفاوت باشم و در آنها بهترین باشم. بلکه اعتقاد دارم که می توانم ریسک کنم و در کنار آن تلاش کنم. من همان بازیگری هستم که «لانتوری» را بازی کردم همان هستم که «کارگر ساده نیازمندیم» و بازی کردم.»

این بازیگر در مورد واکنش‌ها به سریال گفت: «به عنوان بازیگر این سریال حدس می زدم که هجمه‌هایی به آن وارد شود. به این دلیل که مخاطبان زیادی داشت و مورد توجه بود. نزدیک به چهل میلیون مخاطب داشتیم. همه احساس می کردند که در این سریال سهیم هستند و این نظرات و واکنش ها طبیعی بود.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها