سینماسینما، علی پاکزاد – فرید سجادی حسینی بازیگر سینما گفت: «انسان تا چه حد وابسته به جایزه است؟ واقعا به جایزه فکر نمیکنم. من کار خودم را انجام میدهم. کارگردانها گاهی به من کمک میکنند بعضیها هم این کار را انجام نمیدهند. مایلم با بسیاری از کارگردانان ایران کار کنم. اما کیانوش عیاری حجت سینمای ایران است. مایلم با آقای عیاری همیشه کار کنم.»
به گزارش سینماسینما، فرید سجادی حسینی در جشنواره سی و ششم فیلم فجر با فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی حضور داشت. سجادی حسینی قبل از این فیلم با بازی در فیلم «فروشنده» مورد توجه بسیاری از منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفته بود.
سجادی حسینی بازیگر فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» درباره حضور در این فیلم گفت: «بیشتر نقش هایی که بازی میکنم بر اساس نگاه به انسان است. همه نقشها و داستانها بر گرفته از نقش انسان در جهان است. برای جشنواره فجر در چند فیلم بازی کردم اما فقط فیلم آقای سیدی به جشنواره راه پیدا کرد. البته از حضور در این فیلم راضی هستم. به سیمرغ هم هیچ وقت فکر نمیکنم. البته فکر که همه می کنند اما بازیگران خوب به اندازه ای در سینما هستند که فعلا نوبت من نیست.»
او ادامه داد: «اکنون در دو سریال در حال فعالیت هستم. با آقای مازیار میری و همایون اسعدیان در حال کار هستم. بسیاری از فیلمهایی که در جشنواره اکران شد را ندیدم. مایلم به تماشای فیلمها بنشینم. سئوالهای مختلفی برایم پیش آمده که بعد از دیدن آثار دیگر به جواب آنها خواهم رسید.»
سجادی حسینی درباره هم بازی شدن با لادن ژاوهوند در «مغزهای کوچک زنگ زده» گفت: «بازی در کنار خانم ژاوهوند نکات زیادی داشت که برای من جاودانه خواهد ماند. همه منابعی که در اطراف من در این فیلم بودند الهامبخش بودند که خانم ژاوهوند سهم ویژه ای را به خود اختصاص داد.»
بازیگر فیلم «فروشنده» درباره اولویتهای این روزهایش گفت: «من باید چه کاری انجام دهم؟ اصلا چند سال دیگر من زنده هستم؟ جایزه کیلویی چند؟ تا چه حد انسان وابسته به جایزه است؟ واقعا به این موضوعات فکر نمیکنم. من کار خودم را انجام میدهم. کارگردانها گاهی به من کمک میکنند بعضیها هم این کار را انجام نمیدهند. به دنبال راز و رمزهای انسان هستم. پیچیدگی انسان برای من بسیار جالب است. مایلم با بسیاری از کارگردانان ایران کار کنم. اما کیانوش عیاری حجت سینمای ایران است. مایلم با آقای عیاری همیشه کار کنم. اصغر فرهادی هم به همین اندازه برای من عزیز است.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بزرگداشت کیانوش عیاری با نمایش «شبح کژدم»
- یادداشت «کیانوش عیاری» در سوگ ناصر تقوایی
- سریال «وحشی»؛ الهامی واقعی از یک اسطورهی شوم
- «وحشی»؛ اولین حضور سریالهای ایرانی در تورنتو
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- یک نمایش برای «خانه پدریِ» کیانوش عیاری
- درباره «وحشی»؛ شاخ و برگ ندهیم
- از راههای رفته/ چیزهایی که نباید میگفتم!
- وحشیسازی یا وحشیزادگی؟/ روایتی از داود اشرف و زخم فرودستان در «وحشی»
- شروین حاجیپور تیتراژ ابتدایی «وحشی» را خواند
- در آستانه انتشار سریال؛ پوستر رسمی «وحشی» رونمایی شد
- از ۲۵ فروردین؛ سریال هومن سیدی به شبکه نمایش خانگی میآید
- واکنش کیانوش عیاری به قاچاق فیلم «کاناپه»؛ از نمایش غیرقانونی اثرم ناراضی هستم
- نوبت فیلم کیانوش عیاری شد؛ انتشار نسخه قاچاق از فیلم توقیفی «کاناپه»
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





