محسن کیایی در گفتوگو با سینماسینما/ از بازی در نقش کمدی خسته شدهام/دنبال نقشهای جدی و متفاوت هستم
سینماسینما، علی پاکزاد – محسن کیایی بازیگر سینما گفت: « بدترین چیزی که می تواند برای یک بازیگر رخ دهد درجا زدن در ژانری است که در آن فعالیت می کند. من هم، فیلم طنز بازی می کنم و هم فیلمی شبیه به «استیگمات» اما اکنون از ژانر کمدی خسته شدهام و مایلم در فیلم هایی شبیه به «آستیگمات» که به موضوعات روز جامعه می پردازند حضور داشته باشم. به دنبال نقشهای جدی و متفاوت هستم.»
به گزارش سینماسینما، محسن کیایی اکنون سه فیلم را روی پرده سینماها دارد و یکی از پرکارترین بازیگران سینماست. کیایی در سریال «ساخت ایران ۲» نیز حضور دارد که این سریال برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. محسن کیایی معتقد است که از بازی در ژانر طنز خسته شده است.
محسن کیایی بازیگر پرکار این روزهای سینما درباره نقش هایش گفت: «امسال اکثر فیلم هایی که بازی کرده ام در یک زمان بوده و به همین دلیل همه در کنار هم قرار گرفته است. البته به شخصه خودم هم مایل نیستم که چند کار را در یک بازه زمانی خاص در کنار هم قرار دهم. اکنون در چهار اثر حضور دارم که باعث می شود تا پایان سال کار دیگری نداشته باشم. به هر حال قسمت این گونه بود که تمام فیلم های من در یک زمان اکران شوند.»
او ادامه داد: «البته در سریال «ساخت ایران ۲» هم حضور دارم. اما هنوز متوجه نشدم که این شلوغی در کار به نفع من است یا به ضررم. ولی این اتفاق افتاده است.»
کیایی درباره فیلم «آستیگمات» گفت: «بدترین چیزی که می تواند برای یک بازیگر رخ دهد درجا زدن در ژانری است که فعالیت می کند. من هم، فیلم طنز بازی می کنم و هم فیلمی شبیه به «استیگمات» اما اکنون از ژانر کمدی خسته شده ام و مایلم در فیلم هایی شبیه به «آستیگمات» که به موضوعات روز جامعه می پردازند حضور داشته باشم. به دنبال نقش های جدی و متفاوت هستم. هر بازیگری در یک برهه زمانی می تواند بدرخشد و بازیهای قابل قبولی را از خود نشان دهد. یک سری نقش های خوب در سینمای ایران وجود دارد که فقط به افرادی خاص پیشنهاد می شود و اگر شما را به عنوان بازیگر کمدی بشناسند باز هم کار سخت تر می شود. به همین دلیل ترجیح می دهم روی سینمای اجتماعی تمرکز کنم.»
بازیگر سریال «ساخت ایران۲» درباره آن گفت: «باید اجازه داد که چند قسمتی از این سریال بگذرد قطعا اتفاقات جدید و جالبی رخ خواهد داد که خالی از لطف نیست. قصه ای که روایت می شود فقط در ژآنر طنز نیست بلکه در ادامه بازیگران این سریال به دنبال چیزی می روند که قصه را جالب می کند و قطعا برای مخاطب عام جالب خواهد بود. از نظر سوژه و اتفاقاتی که رخ می دهد برایم این سریال جالب بود. قطعا در ادامه بچه ها با موضوعاتی درگیر می شوند که جالب است.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- با نام بینالمللی «پاهای گلی»؛ «بازی را بکش» به روسیه میرود
- نوستالژی دهه شصت در شبکه نسیم
- «۱۰۰۱» و اهمیت همصدایی در سوگ
- «۱۰۰۱» نوستالژی میشود/ گفتگوی محسن کیایی با دوبلورهای «فوتبالیستها»
- موفقیت پویش «۱۰۰۱ امید» در آزادی ۱۲۵۴ زندانی جرایم غیرعمد
- زمان همه چیز را درست میکند؟/ «۱۰۰۱» جای خود را باز کرد
- صداپیشه «مهمونی» به «۱۰۰۱» پیوست
- «۱۰۰۱» با محسن کیایی میآید
- بازگشت جنابخان به تلویزیون همراه با محسن کیایی
- «آغوش باز» نیمه شهریور اکران میشود؛ محسن کیایی و حامد کمیلی در سینما
- «هتل» صدرنشین تازه اکران سینماها
- در آستانه اکران در سینماها؛ پوستر «هتل» رونمایی شد
- پوستر «نگهبان شب» رونمایی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





