تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۷:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54910

کیومرث پوراحمدسینماسینما، علی پاکزاد – کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم «شب یلدا» با تاکید براینکه شرایط کشور باید برای همه مردم ایران اهمیت داشته باشد از مردم خواست در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش سینماسینما، این روزها اکثر هنرمندان موضع خود را در مورد انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بیان کرده‌اند. پوراحمد از جمله هنرمندانی است که در این عرصه حضوری پررنگ دارد و در زمینه ترغیب افراد به مشارکت در انتخابات فعالیت می‌کند.

کارگردان «شب یلدا» درباره تاثیر هنرمندان بر روی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «قطعا تاثیر هنرمندان بر انتخاب مردم انکارناپذیر است. همواره واکنش‌های درست از سوی هنرمندان باعث شده مردم هم واکنش خوبی نشان دهند. مهمترین مسئولیت امروز هنرمندان این است که از تحریم انتخابات جلوگیری کنند. من نمی‌فهمم رای ندادن یعنی چه؟»

او ادامه داد: «امروز همه با هم باید در کنار هم رای بدهیم. سال ۸۴  نزدیک ۱۸ میلیون نفر رای ندادند و همین موضوع باعث شد تا هشت سال شرایط کشور دچار بحران شود. امروز مهمترین موضوع سینماگران ورزشکاران و همه آحاد جامعه مساله انتخابات است. تمام حرف من امروز این است که شرایط سال ۸۴ تکرار نشود؛ و خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم.»

پوراحمد درباره مشارکت در جامعه گفت: «در این دوره رای‌های خاکستری یا همان‌هایی که همیشه بی‌تفاوت هستند بسیار مهم است. مهم نیست آقای روحانی چه کاری انجام داده یا نداده‌اند٬ بحث امروز ما این نیست. مساله امروز شرایط کشور و منافع ملی ما است. به همین ترتیب باید انتخاب درستی داشته باشیم.»

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها