تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 60351

کیومرث پوراحمدسینماسینما، علی پاکزاد – کیومرث پوراحمد معتقد است گروه هنر و تجربه عملکر خوبی داشته است و حضورش برای سینمای ایران ضروری است.

به گزارش سینماسینما، کیومرث پوراحمد به عنوان یکی ازکارگردانان باسابقه سینمای ایران٬ گروه هنر و تجربه را جایی برای پیشرفت جوانان کارگردان می‌داند و بر این باور است فعالیت این گروه می‌تواند استعدادهای جوان را به سینمای ایران معرفی کند.

او درباره گروه هنر و تجربه گفت: «عموما اختلاف در همه جا وجود دارد و وجود اختلاف نظر در مورد گروه هنر و تجربه هم امری دور از انتظار نیست و  از نظر من این اختلافات به زودی حل خواهد شد.»

او ادامه داد: «به هر حال بحث بیشتر روی عملکرد افراد است. اگر کارنامه خوبی دارند باید آن را ارائه دهند.باید براساس مستندات موجود در مورد عملکرد افراد قضاوت کرد.»

پور احمد درباره عملکرد گروه هنر و تجربه در سال‌های اخیر گفت:  «اصل به وجود آمدن «هنرو تجربه» در سینمای ایران بسیار خوب است. به شخصه از عملکرد هنر و تجربه و اینکه این امکان را به وجود آورده است که جوانان و فیلمسازان بتوانند فیلم بسازند و خودشان را به جامعه معرفی کنند بسیار خوشحالم. همین انبوه افرادی که می‌توانند فیلم بسازند و عده‌ای را برای دیدن فیلمشان دعوت کنند بسیار حرکت خوبی بوده است. واقعا داشتن ده پانزده سینما در کل ایران باید ناراحتی را به وجود بیاورد. قطعا هنر و  تجربه گام مثبتی در سینمای ایران بوده است.»

کارگردان «شب یلدا» درباره اهمیت موجودیت سینمای هنر و تجربه گفت: «هنرو تجربه به جایی خسارت نمی‌زند. این جوانان فیلمشان را می‌سازند و عده‌ای هم برای دیدن آن حضور پیدا می‌کنند و این موضوع بسیار خوب است. وفور تولید و اینکه بسیاری مایلند که فیلم بسازند بسیار مهم است.»

این کارگردان درباره حضور جوانان در سینما گفت: «هستند جوانانی که استعداد دارند و باید به نوعی آنها را حمایت کرد. اکنون هنرو تجربه نیز همین کار را انجام می‌دهد؛ من در بسیاری از فیلم‌های کوتاه و بسیاری از موضوعات دیگر از جوانان استفاده کرده‌ام و معتقدم این جوانان به کمک سینمای ایران می‌آیند.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها