تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 60440

علیرضا داوود نژادسینماسینما، علی پاکزاد – علیرضا داودنژاد کارگردان باسابقه سینما معتقد است باید بیش از قبل به هنر و تجربه توجه شود.

به گزارش سینماسینما، علیرضا داود نژاد کارگردان باسابقه سینما به اظهار نظرهای اخیر نسبت به عملکرد سینمای هنرو تجربه واکنش نشان داد.

او که یکی از حامیان سرسخت سینمای هنرو تجربه است٬ درباره لزوم وجود این سینما گفت: «کسانی که از سینمای هنرو تجربه انتقاد می‌کنند و در صدد ایجاد مشکل برای آن هستند ، قطعا این سینما را به خوبی نمی‌شناسند. زیرا این بخش از سینمای کشور باعث تحولی عظیم در فیلم‌سازی مدرن است. بسیاری از جوانانی که علاقه به فیلم‌سازی دارند قطعا در این بخش از سینمای کشور می‌توانند فعالیت‌های مثبتی داشته باشند. خلاقیت و هنر در این بخش از سینما موج می‌زند و امیدوارم کارهای متفاوتی را باز هم از این گروه از جوانان مشتاق نگاه کنیم.»

او ادامه داد: «گروه هنر و تجربه خارى ست در چشم سینمایی که با بازتولید کلیشه‌هاى سیاسى و مالى نفس مى‌کشد و با تفکر انتقادى و تخیل خلاق دشمنى دیرینه دارد. نمی‌دانم چرا کسانی هستند که این خلاقیت و فضای مثبت و جدید سینمایی را برنمی‌تابند. هنرو تجربه گامی جدید در سینما برداشته است که هیچ‌کسی نمی‌تواند این تاثیر را از بین ببرد زیرا ضرر آن به سینمای بدنه باز می‌گردد.»

داود نژآد درباره حضور کارگردانان جوان در سینمای هنرو تجربه گفت: «اعتقاد دارم و به این موضوع پایبند هستم که گروه هنرو تجربه باید کار کند و حضور داشته باشد. باید به این شاخه از سینما بیشتر توجه شود. زیرا کارگردانان جوانی اکنون در حال کار هستند که آینده بسیار خوبی در سینما خواهند داشت.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها