مهراب قاسمخانی در اینستاگرام به دفاع از حضور نیکی کریمی در آگهی تبلیغاتی پرداخت و نحوه برخورد تلویزیون با این موضوع را به باد انتقاد گرفت.
به گزارش سینماسینما، قاسمخانی در این باره نوشت: «چند روز پیش اخبار بیست و سى یه گزارش پخش کرده و با همون لحن لوس همراه با متلک همیشگیش حضور خانم نیکى کریمى در یک تبلیغ رو نقد کرده و سازندگانش رو محکوم کرده به استفاده ابزارى از زن!!!!
خب قربونتون برم قبل از این که گزارش تهیه کنید یکم فکر کنید به معنى حرفتون؟ چرا وقتى تیزر از امیر على نبویان یا سیروان خسروى پخش میشه نمیگید استفاده ابزارى از مرد شده؟ یا چرا بیلبورد رضا کیانیان و کریم باقرى و زانیار و بهرام رادان به چشم شما جنسى نمیاد؟ چون مرد هستن؟ واقعاً نمیفهمید اینو که اگه از خانم کریمى توى یه تیزر استفاده میشه میتونه به خاطر جایگاه اجتماعى و محبوبیتشون باشه به عنوان یک انسان؟ مثل سیروان. مثل بقیه آقایون. الان نگاه کى ابزاریه؟ نگاه کى جنسیتیه؟ چى میخورید شماها که نمیتونید به یه زن به چشم دیگه نگاه کنید؟ نوش جونتون هر چى میخورید، ولى اقلاً وقتى میخواهید گزارش تهیه کنید یکم به متنش فکر کنید که ناغافل خودتون رو به همون چیزى که میخواهید بگید محکوم نکنید.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فیلم جدیدی به جشنواره اضافه نمیشود/ خروج فیلم نیکی کریمی از جشنواره فجر
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- مرور آثار نیکی کریمی در ایتالیا
- جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی برای فیلمی به تهیهکنندگی نیکی کریمی
- اختصاصی سینماسینما/ نیکی کریمی بر فرش قرمز جشنواره فیلم برلین
- قصه ناتمام سریالی با بازی نیکی کریمی و شهاب حسینی
- نیکی کریمی، کیارستمی را به جشنواره برلین بُرد
- آغاز اکران «تا فردا» در فرانسه
- «تا فردا» در جشنواره فیلم زوریخ تقدیر شد
- پنج فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- مردی تحت تاثیر/ نگاهی به فیلم «آتابای»
- «موقعیت مهدی»، «آتابای» و زبان مادری
- نیکی کریمی «تا فردا» را از جشنواره اورشلیم خارج کرد
- نیکی کریمی، داور جشنواره ترایبکا شد
- معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشن منتقدان/ جوایز اصلی به «آتابای» رسید
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
جناب قاسمخانی
خدا به خاطر تفاوت های جسمی و روحی زن و مرد با هم،حدود حجاب رو برا خانوم ها و آقایون متفاوت قرار داده….
به خاطر اینکه زن به خاطر ارزش های درونیش مورد تحسین باشه.نه رنگ چشمش و این موارد….
“عفاف یک حالت روحی و فضیلت اخلاقی است که سبب می شود انسان اندام ظاهری خود را وسیله ی خود نمایی و جلب توجه دیگران قرار ندهد و اجازه ندهد ناپاکان از او سوء استفاده کنند.انسان عفیف حیا دارد از این که دیگران به خاطر بدنش به او توجه کنندو به تحسین و تمجید وی بپردازند.او در وجود خود ارزش های والاتری می یابد که می تواند تحسین و احترام دیگران را برانگیزد.انسان عفیف،آراسته است اما آراستگی او به گونه ای است که جسم او وسیله ی جلب توجه دیگران قرار نمی گیرد.او خود را بزرگ تر از آن می یابد که دیگران او را به عنوان ابزاری برای لذت جویی نگاه کنند…”
کاش همه مان،چه مردم چه هنر مند چه حکومتی ها و … بیشتر خدایی بشیم و از الگو هایی که خدا معرفی کرده،مثل امام علی و حضرت زهرا و امام حسین و حضرت مریم و حضرت یوسف و … پیروی کنیم…
بهره مند ترین افراد عاشقان پروردگارند.یا حق