نیما کرمی در صفحه اینستاگرامش درباره انتخابات فرانسه و انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ایران نوشت.
به گزارش سینماسینما، کرمی نوشت:
امشب فهمیدم که جهان اول یا جهان سوم بودن رو مردم یک سرزمین هستن که رقم میزنن نه برج های بلند یا اقتصاد اول دنیا بودن … نه محکم فرانسوی ها به افراطی گری با بستن مسجدها یا بیرون کردن مهاجرین رقم نخورد فرانسوی ها قاطعانه و با حدود ۶۵ درصد ارا به راست افراطی نه گفتن . کاری که مردم امریکا چند ماه پیش نتونستن انجام بدن و یه افراطی بی عقل رو روی دست مردم دنیا گذاشتن . بااین حال و احوال جناب ترامپ احتمالا تا چند ماه دیگه کسی جایی نمیگه که به ترامپ رای داده … انتخابات مهمه و حال مردم اروپا به واسطه رای پاریسی ها خوبه . تمرین کنیم نه از روی دست امریکایی ها بلکه از روی دست اروپایی ها جهانمون رو خودمون بسازیم ….

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اعلام جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران
- مجری سرشناس تلویزیون و فرزند تازه متولد شدهاش + عکس
- توضیح نیما کرمی درباره حرکت جنجالیاش روی آنتن تلویزیون
- نوزدهمین جشن خانه سینما / گزارش تصویری ۱
- قطعه «بی قرار» به مناسبت انتخابات را گوش کنید/ قطعه ای برای دولت تدبیر و امید
- پیام تبریک ایوبی برای انتخاب مجدد روحانی و تشکر از هنرمندان
- نوشته پرویز پرستویی خطاب به حسن روحانی و تبریک به ایرانیان
- نوشته منصور ضابطیان درباره انتخابات و نتیجه آن/ متشکریم آقای ترانه های مبتذل
- تعدادی از عوامل سریال «دیوار به دیوار» در یکی از حوزه های رأی گیری
- در پشت صحنه مناظرات انتخابات ریاست جمهوری چه میگذشت؟
- پست اینستاگرامی هدیه تهرانی درباره لزوم شرکت در انتخابات
- نوشته محسن تنابنده درباره انتخابات/ ما به عقب تر برنمی گردیم
- نوشته مهران احمدی درباره انتخابات/ ما نمی گذاریم
- چرا الهام حمیدی نظرش را درباره انتخابات دیر اعلام کرد؟
- نظر پارسا پیروزفر درباره انتخابات/ تکان نخوردن ما را همانجا که ایستادهایم، نگه میدارد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





