کوروش سلیمانی نوشته ای تازه در صفحه اینستاگرامش درباره محمدعلی فردین منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر به مناسبت سالگرد درگذشت فردین نوشت:
دیروز که در خیابان این ماشین را دیدم، لحظه اى متوقف شدم، یک لحظه فکر کردم واقعا خود فردین است که پشت پراید نشسته! … این اتفاق برایم جالب تَر شد وقتى فهمیدم امروز هفدهمین سال درگذشت این هنرمند و ورزشکار بزرگ است. با اینکه سى و پنج _ چهل سالى هم از آخرین نقش آفرین هاى ایشان مى گذرد اما هنوز مردم _ فارغ از ارزش گذارى هاى هنرى آثارش _ با احترام از او یاد مى کنند؛ از او و از پرسوناىِ مردانه و مردُم دارِ او … و این خود رازى ست … روح همه ى رفتگان به سراى باقى شاد …

برچسبها: محمدعلی فردین, کورش سلیمانی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» از ۱۸ آذر روی صحنه میرود/ معرفی بازیگران
- گفتگوی منتشر نشده موزه سینما با زندهیاد چنگیز جلیلوند/ همیشه دلم برای کشورم تنگ میشود + ویدئو
- فردین و آرزوی بازی کردن در فیلمهای پیشروی سینما + ویدئو
- اسعدیان: پاسخگوی ۴۰ سال عمر از دسترفته بهروز وثوقی نیستیم
- اعتراض آوانگارد / نگاهی به حرکت اعتراضی آذر شیوا؛ نیم قرن بعد
- روایت اول: روایت بهزاد فراهانی/ چرا فردین بازی در نقش مالک اشتر را نپذیرفت؟
- ضیاالدین دری: بهروز وثوقی تزلزل سینما را می دانست ،فردین و مابقی گیج شده بودند
- رابطه در سینمای ایران جای ضابطه را گرفته است
- روایت کلهر از نظر آیت الله خامنه ای در اوایل انقلاب درباره بازی کردن فردین
- روایت افخمی از مرحوم محمدعلی فردین در برنامه هفت
- پسر، عروس و نوههای فردین، روی جلد یک مجله
- عکسی از پشت صحنه «سلطان قلبها» به کارگردانی محمدعلی فردین
- محمد علی فردین به کمپین اهداء عضو پیوست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





